شناسهٔ خبر: 67562138 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ارائه خدمات توسط ۶۰ مجموعه ورزشی سپاه به مردم استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت : ورزشکاران یک الگوی تکثیر پذیر در جامعه محسوب می شوند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارند فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت : ورزشکاران یک الگوی تکثیر پذیر در جامعه محسوب می شوند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارند

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، سردار عمومهدی در حاشیه بازدید از فعالیت های مرکز تربیت بدنی سپاه، مدرسه فوتبال بسیج اراک و برخی رشته های باشگاه مقاومت بسیج ضمن دیدار صمیمی با نوجوانان در مدرسه فوتبال بسیج اراک آنها را تمثال زیبای هویت فرهنگی جامعه دانست و گفت: ورزشکاران یک الگوی تکثیر پذیر در جامعه محسوب می شوند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارند و لذا توجه همه جانبه به این عزیزان یک ضرورت مهم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه انتقال امید و نشاط به نوجوانان از مهمترین اولویت های امروز جامعه ما است، افزود: باید نوجوانان سرشار از افتخار، شادابی و امید به آینده باشند تا بتوانند در ساخت ایران قوی نقش آفرین باشند.

وی بیان کرد: به برکت فرهنگ و تفکر بسیج امروز نوجوانان زیادی در بخش های مختلف بسیج در حال فعالیت هستند که ورزش و امورات فراغت از جمله آنها است.

سردار عمومهدی افزود: در راستای غنی‌سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طرح های مختلفی در بسیج از جمله طرح شهید عجمیان در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه سطح استقبال بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ مجموعه ورزشی در قالب سالن های ۹ دی، صالحین و مرکز شهدای بسیج اراک در حال خدمت رسانی ورزشی، فرهنگی و اوقات فراغت به مردم و بسیجیان هستند،گفت: خوشبختانه سپاه روح الله طی چند سال اخیر توانسته گام های بلندی در راستای قهرمان پروری در سایر رشته های ورزشی بردارد و این رویکرد با قوت ادامه خواهد داشت.

نظر شما