شناسهٔ خبر: 67562092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مشارکت 44 درصدی اسلامشهری‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری

فرماندار شهرستان اسلام‌شهر گفت: بیش از ۱۷۶ هزار نفر از واجدین شرایط در شهرستان اسلام‌شهر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند. فرماندار شهرستان اسلام‌شهر گفت: بیش از ۱۷۶ هزار نفر از واجدین شرایط در شهرستان اسلام‌شهر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلام‌شهر اظهار کرد: در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تعداد ۱۷۶۴۱۴ نفر از واجدین شرایط حضور در انتخابات در شهرستان اسلام‌شهر، در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و آرای خود را برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور به داخل صندوق انداختند.
 
وی افزود: در این دوره انتخابات از مجموع آرای اخذ شده، تعداد ۳۵۸۷ برگ رأی باطله بود و از مجموع آرا در شهرستان اسلام‌شهر آقای مسعود پزشکیان ۹۴۵۳۱ رأی و آقای سعید جلیلی ۷۸۲۹۶ رأی کسب کردند.
 
حبیبی با قدردانی از مشارکت ۴۴ درصدی و حضور پرشور مردم انقلابی و مؤمن اسلام‌شهر در انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: مردم عزیز شهرستان اسلام‌شهر در کنار سایر هم‌وطنانمان بار دیگر با این حضور خود در پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمنان برای تحریم انتخابات را خنثی ساخته و اتحاد و همبستگی بیش‌ازپیش مردم ایران در دفاع از سربلندی و عزت نظام اسلامی را نشان دادند.
 
او تأکید کرد: برگزاری چهار انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی و همچنین دور اول و دوم ریاست‌جمهوری با همراهی اعضای شورای تأمین، حمایت‌های ائمه جمعه شهرستان، مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان و زحمات شبانه‌روزی کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان، اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی فارغ از هرگونه حاشیه و مشکلی در اسلام‌شهر صورت گرفت که لازم می‌دانم از تمامی این عزیزان و ۷ هزار نفر از اقشار مختلف مردم که در برگزاری این انتخابات در شهرستان طی چهار ماه اخیر مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر نمایم.
 
وی گفت: همچنین از فعالان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در شهرستان که در فضایی توأم با احترام و اخلاق به افزایش مشارکت‌ مردم کمک کردند، قدردانی به عمل‌ می‌آید.
فرماندار اسلام‌شهر ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت به‌ویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و تبریک برگزاری باشکوه انتخابات محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، خاطرنشان کرد: کسب اکثریت آرای مردم را به دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب کشورمان تبریک و پیشرفت، عزت و سربلندی و سرافرازی بیش‌ازپیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
 
انتهای پیام/

نظر شما