شناسهٔ خبر: 67561874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دوری حداقل ۶ هفته‌ای آرائوخو از میادین فوتبال - اکونیوز

اقتصاد ایران: مدافع بارسلونا به خاطر مصدومیتی که در تیم ملی اروگوئه به آن دچار شد، حداقل یک ماه و نیم به دور از میادین خواهد بود.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال اروگوئه در حالی بامداد امروز (یکشنبه - به وقت تهران) موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 پس از تساوی بدون گل مقابل برزیل در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری برسد و راهی دور بعد شود که مدافع سرشناس این تیم یعنی رونالد آرائوخو در نیمه اول دچار مصدومیت شد و در دقیقه 33 جای خود را به خوسه ماریا خیمنس داد.

روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید مدعی شد؛ شواهد نشان می‌دهد که آرائوخو از ناحیه عضله دوسر ران پای چپ دچار مصدومیت شده و در حدود شش تا هشت هفته به دور از میادین فوتبال خواهد بود. از آنجایی که فصل جدید مسابقات لالیگا در تاریخ 28 مرداد آغاز خواهد شد، این مدافع اروگوئه‌ای در کنار از دست دادن ادامه حضور در مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024، نمی‌تواند در تور پیش‌فصل هم بارسلونا را همراهی کند.

آرائوخوی 25 ساله که دو فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و اخیراً شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه بارسا در صورت دریافت پیشنهاد او را در این تابستان خواهد فروخت، تاکنون در 150 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما