شناسهٔ خبر: 67561794 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

سرنوشت دروازه‌بان خارجی استقلال گره خورده به یک مشکل جزئی/ تعیین تکلیف سیدحسین حسینی تا ۴۸ ساعت آینده

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال مخالف حضور سیدحسین حسینی در این تیم نیست و مسئولان باشگاه پیگیر حل مشکل او هستند که گفته شده بود یک مشکل جزئی است.

صاحب‌خبر -

مشکل سیدحسین حسینی تا 48 ساعت آینده حل می شود/ سرنوشت دروازه بان خارجی استقلال مشخص شد

به گزارش تابناک ورزشی، سیدحسین حسینی فصل بسیار خوبی را در استقلال پشت سر گذاشت و موفق شد با ۱۸ کلین شیت به همراه حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور، بهترین عملکرد را در لیگ برتر بیست‌وسوم داشته باشد. او در این دوره از لیگ تنها ۱۵ گل دریافت کرد که کمترین گل خورده در میان تمام دروازه‌بان‌های لیگ برتری است.

با این حال، مدت زیادی از اتمام لیگ نگذشته بود که مسائلی تأیید نشده در خصوص سیدحسین حسینی مطرح شد؛ اینکه او برای ماندن در جمع آبی‌های پایتخت دچار مشکلاتی شده و بابت اتفاقات پایان بازی استقلال و آلومینیوم و در آغوش کشیدن جیمی جامپ خانم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، مجوزش برای ادامه حضور در استقلال صادر نخواهد شد. هرچند این موضوع آنقدر عجیب و ابهام برانگیز بود که به زعم برخی، نشانه‌هایی هم برای احتمال صحت آن وجود داشت؛ از جمله دعوت نشدن به تیم ملی با وجود عملکرد خوب در لیگ و نقل قول امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که درباره عدم دعوت او گفته بود: «حسینی مشکلی جزئی دارد که قابل حل است.»

در کنار عدم دعوت از او به اردوی تیم ملی فوتبال، در روزهای گذشته هم تعدادی از منابع خبری مدعی شدند که ودران کیوسفسکی دروازه‌بان ۲۹ ساله بوسنیایی مدنظر باشگاه استقلال است و حتی قراردادی هم با او منعقد شده است. در حالی که نه تنها سیدحسین حسینی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، بلکه دو دروازه‌بان دیگر هم در لیست این تیم وجود دارد؛ محمدرضا خالدآبادی ۲۳ ساله و محمدجواد کیا ۲۲ ساله.

مشکل سیدحسین حسینی تا 48 ساعت آینده حل می شود/ سرنوشت دروازه بان خارجی استقلال مشخص شد

با تمام این اوصاف پیگیری‌ها مؤید آن است که خبری خوب برای هواداران استقلال در راه خواهد بود. یک منبع مطلع به خبرنگار تابناک گفت: «سیدحسین حسینی فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد. از طرفی نکونام اصرار دارد که او در این تیم بماند و قرار است تا دو، سه روز دیگر مشکل جزئی هم که وجود دارد حل شود تا حسینی با شروع تمرینات، کارش را با تیم برای فصل آینده شروع کند.»

این منبع مطلع در خصوص سؤالی مبنی بر اینکه با حل مشکل حسینی، سرنوشت گلر خارجی چه می شود؟ پاسخ داد: «قرار است این دروازه‌بان خارجی به تیم دیگری قرض داده شود.»

بر اساس برنامه اعلامی جواد نکونام به باشگاه، قرار است تمرینات استقلال برای لیگ برتر بیست‌وچهارم از اواخر هفته جاری آغاز شود و احتمالاً اردوی یک هفته‌ای در ترکیه هم جزو برنامه‌های آماده‌سازی استقلالی ها خواهد بود.

نظر شما