شناسهٔ خبر: 67561399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آغاز فعالیت ۲۰۰ آشپزخانه هرمزگان در پویش اطعام حسینی(ع) - اکونیوز

اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: پویش اطعام و احسان حسینی (ع) با افتتاح ۲۰۰ آشپزخانه جهت طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان و با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره نیز در حاشیه آئین افتتاح آشپزخانه‌های اطعام و احسان حسینی در استان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) گفت: در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» هرمزگان، همزمان با سراسر کشور و با آغاز ماه محرم، بیش از ۲۰۰ آشپزخانه با همکاری و مشارکت فعال مراکز نیکوکاری و خیرین نیک‌اندیش اقدام به طبخ غذا گرم و توزیع بین نیازمندان می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم نوع دوست و خیران نیک‌اندیش به منظور مشارکت در پویش «اطعام و احسان حسینی» و کمک به طبخ و توزیع غذای گرم و یا تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا واریز نقدی نذورات خود به شماره کارت مجازی (۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸) کمک‌های خود را به پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: همچنین تمامی مراکز نیکوکاری فعال محلات و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی مردم و خیران به منظور مشارکت در این پویش خیرخواهانه هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما