شناسهٔ خبر: 67560939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی اطلاعیه ای عنوان شد؛

مردم صحنه‌های بی بدیل از شکوه  و سرافرازی میهن اسلامی خلق کردند

اراک- مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای از حضور مردم بصیر و همیشه آگاه ایران، در روز انتخابات به دلیل خلق صحنه‌های بی بدیل از شکوه  و سرافرازی میهن اسلامی تقدیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی از آحاد مردم با بصیرت ایران اسلامی و بویژه استان مرکزی به مناسبت حضور حماسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.

در این اطلاعیه آمده است:
بسمه تعالی

بار دیگر مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی، صحنه‌های بی بدیل از شکوه و سرافرازی میهن اسلامی را خلق نموده و با شرکت گسترده در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تعلق و دلبستگی خود را به ایران اسلامی به اثبات رساندن. و ناکامی استکبارجهانی و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران تکرار و مأیوس کردند.

این اطلاعیه می‌افزاید:
تردیدی نیست که این حماسه ماندگار، بیعتی مجدد با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقتدای خردمند این سرزمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و تجدید میثاق با شهیدان انقلاب بویژه شهید جمهور حضرت آیت ا… رئیسی است.

در ادامه اطلاعیه آمده است:
به این مناسبت، مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی به منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک عرض می‌نماید و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت دارد، بی شک منتخب مردم، رئیس جمهور تمامی ملت ایران اسلامی است و به میثاقی که با مردم بسته است امیدوار هستیم درحفظ و صیانت از خطوط قرمز نظام و کشور و بهره‌مندی از رهنمودها و سیاست گذاری رهبر داهیانه انقلاب جامع عمل خواهد پوشاند و این مجمع نیز در این مسیر خطیر از هرگونه همکاری و کمک به تحقق اهداف و برنامه‌های دولت محترم چهاردهم درکشور و استان دریغ نخواهد کرد.

نظر شما