شناسهٔ خبر: 67560827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اعلام برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر درخراسان رضوی

برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر درخراسان رضوی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: هفته احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هم‌زمان با ماه محرم‌الحرام از یکشنبه ۱۷ تیر آغاز شد و امسال این هفته به شعار محوری «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نهضت حسینی؛ گفتمان زینبی» مزین شده است.

مهدی رضایی، افزود: هفته اول محرم به منظور یادآوری اصلی‌ترین هدف جهاد الهی امام حسین (ع) و یارانش با عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.

وی گفت: در راستای ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی بیشتر افکار عمومی با رویکردها و سیاست‌های کلی ستاد امر به معروف در این ایام، شعار محوری امسال در کشور «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نهضت حسینی؛ گفتمان زینبی» اعلام شده است.

رضایی ادامه داد: امسال برنامه‌های این ایام با روزشمار پوشش اسلامی، خانواده پایدار _جوانی جمعیت، جامعه پویا_نظارت همگانی، جامعه متعالی_صیانت از حقوق عامه، فسادستیزی_آموزش عمومی، توانمندسازی اجتماعی_مردم‌محوری، تشکل‌سازی و قانون‌گرایی، حمایت از شهروند مسئول، اجرا می‌شود.

وی سیاست کلی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ از منکر را آموزش فعالان این عرصه در راستای ترویج صحیح فریضتین در لایه‌های مختلف جامعه دانست و گفت: بهره‌برداری از ظرفیت‌های تبلیغی و ترویجی ایام محرم برای تکریم فریضه واجب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، تقویت ارتباط با افکار عمومی و رسانه‌ها برای نشر و تبیین فریضتین در سطح جامعه از مهم‌ترین اهدافی است که این ستاد در اجرای برنامه‌های ابلاغی مورد توجه قرار می‌دهد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای امربه‌معروف و نهی‌ از منکر در این هفته افزود: خراسان رضوی در راه احیای فریضتین ۸ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که در این ایام آیین بزرگداشتی با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

نظر شما