شناسهٔ خبر: 67560441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هریستو استویچکوف:

توپ طلا باید به امباپه برسد

هریستو استویچکوف: هریستو استویچکوف، اسطوره بارسلونا، می‌گوید از نظر او کیلیان امباپه شانس اصلی کسب توپ طلاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در روزهایی که رقابت‌های یورو و کوپا آمه‌ریکا در حال برگزاری است، گمانه‌زنی‌های پیرامون انتخاب برنده توپ طلا از میان ستاره‌های این دو رقابت بزرگ در اروپا و آمریکای جنوبی به اوج رسیده است.

از نظر هریستو استویچکوف، وینگر چپ سابق بارسلونا، که بهترین فوتبالیست بلغارستانی تمام دوران محسوب می‌شود، هیچگونه رقابتی وجود ندارد. سه گزینه اصلی در رقابت برای توپ طلای بعدی وجود دارد: کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام. 

استویچکوف در مصاحبه با فرانس فوتبال تایید کرد که به نظر او فقط امباپه می‌تواند به این جایزه برسد. اسطوره بلغارستانی گفت:"این روزها بازیکنانی را می‌بینیم که از نسلی تماشایی می‌آیند. قبلا درباره دو بازیکن صحبت می‌کردیم و حالا کیلیان امباپه، جود بلینگام، ارلینگ هالند، وینیسیوس جونیور و پدری از بارسلونا را داریم. من فقط پنج نفر از این نسل را نام می‌برم که در واقع هم سن هستند. می‌توانم فیل فودن که بازیکنی تماشایی است را هم در نظر بگیرم. از نظر من یک نفر دیگر نیز وجود دارد. یک بازیکن تعیین کننده دیگر و همین باعث شد از او قدردانی کنم. رودری از منچسترسیتی که یک بازیکن عالی است."

او درمورد اینکه کدام بازیکن را شانس اصلی کسب توپ طلا را دارد، گفت:"واضح است که یک نامزد اصلی برای بردن توپ طلا وجود دارد. آن هم کسی به غیر از کیلیان امباپه نیست. وقتی بازی او را می‌بینم، چشمانم را می‌بندم و با خودم می‌گویم:"وای، این پسر همه چیز تمام است". او افتخارات زیادی در پیش دارد. اما از سوی دیگر، اگر برزیل در کوپا آمه‌ریکا قهرمان شود، امتیاز بزرگی برای وینیسیوس خواهد بود. اما اگر آرژانتین برنده کوپا آمه‌ریکا شود، چه اتفاقی می‌افتد؟"

انتهای پیام/

نظر شما