شناسهٔ خبر: 67559974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ورزشگاه تختی رکورد حضور زنان را می‌شکند

با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران جایگاه زنان طرفدار فوتبال در ورزشگاه تختی تعبیه شده است.

صاحب‌خبر -

ورزشگاه تختی تهران بعد از مدت‌ها به طور کامل بازسازی شده و آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر بیست و چهارم است. حالا استقلال و پرسپولیس هم قرار است در این ورزشگاه پذیرای حریفان باشند تا روند بازسازی ورزشگاه آزادی پایان پذیرد.

بر اساس اعلام مسئولان ورزش استان تهران ورزشگاه تختی ظرفیت حضور نزدیک به 35 هزار نفر از هواداران فوتبال را در مسابقات لیگ برتر دارد و جالب اینکه بخشی از این سکوها به زنان اختصاص پیدا خواهد کرد.

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به رفع نواقص ورزشگاه تختی هم بیان کرد: «فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طی بازدیدی که از تختی داشتند ۱۵ مورد را برای ما عنوان کردند که ۱۱ مورد آن برطرف شده و ۴ مورد دیگر بستگی به تامین اعتبار دارد. برای رفع این موارد این هفته جلسه‌ای را با مدیر عامل سرخآبی‌ها خواهیم داشت تا از ظرفیت این دو باشگاه برای رفع مواردی که روی زمین باقی مانده استفاده کنیم. این چند مورد شامل پیست تارتان دور زمین چمن است که سازمان لیگ اعلام کرده خیلی ضرورت ندارد، اما احساس می‌کنیم با توجه به زحماتی که کشیده شده این مورد نیز باید اصلاح شود. مورد دیگر گیت‌های ورودی است که مستلزم تامین اعتبار است.»

او با اشاره به حضور زنان هوادار فوتبال در ورزشگاه تختی هم بیان کرد: «ایجاد راه مجزا برای بانوان جهت حضور در ورزشگاه تختی و سرویس بهداشتی خاص بانوان از دیگر موارد در حال  انجام است. ظرفیت حدود ۷ تا ۱۰ هزار نفر برای بانوان در نظر گرفته شده است‌. طبق آن چیزی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده آمادگی داریم تا فضایی بین ۷ تا ۱۰ هزار نفر از ۳۵ هزار صندلی به بانوان اختصاص پیدا کند.»

جوادی در پایان در خصوص وضعیت سکوهای ورزشگاه تختی نیز گفت: «سکوها مشکل خاصی ندارد و آماده است، صندلی‌ها نصب و شماره‌گذاری شده و ما مشکلی در ارتباط با سکوها و صندلی‌ها نداریم.»

برچسب‌ها:

نظر شما