شناسهٔ خبر: 67559867 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مراکز مشاوره و روانشناسی در ۵۵۰ کتابخانه عمومی سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: مراکز مشاوره و روانشناسی ویژه مددجویان و خانواده‌های کم‌درآمد در ۵۵۰ کتابخانه عمومی سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، نشست هماهنگی جهت راه‌اندازی مراکز مشاوره و روانشناسی «راه زندگی» در کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد و مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد در این نشست با اشاره به اثرات مثبت راه‌اندازی مراکز مشاوره و روانشناسی ویژه مددجویان، گفت: در گام نخست در ۵۵۰ کتابخانه عمومی سراسر کشور، مراکز مشاوره راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: امیدواریم در ادامه این اقدام به تمام کتابخانه‌های عمومی کشور توسعه یابد.

جعفری با تقدیر از عزم جدی نهاد کتابخانه‌های عمومی در همکاری با کمیته امداد برای راه‌اندازی مراکز مشاوره، اظهار کرد: این اقدام در راستای ارتقای شبکه امداد فرهنگی انجام می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد، پایین آوردن هزینه مشاوره و روانشناسی برای اقشار محروم را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، عدالت فرهنگی در کمیته امداد ارتقا خواهد یافت.

وی ارتقای دانش و بینش جامعه هدف را از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز مشاوره راه زندگی دانست و ادامه داد: با راه‌اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه‌ها، این مجموعه‌های عمومی به صورت رسمی وارد مدار خدمت‌رسانی مشاوره و روانشناسی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما