شناسهٔ خبر: 67559782 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کشف ۵۷ بسته شیشه از معده سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: ۵۷ بسته مواد مخدر از نوع شیشه به میزان ۵۷۸ گرم از معده یک متهم که به روش بلع و انباری در حال جابه‌جایی آن بود، کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مرتضی هادیان اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی مشخص شد محموله‌ای از مواد افیونی توسط فردی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در حال جابه‌جایی است که بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به سطح محور اعزام و با انجام اقدامات میدانی موفق شدند اتوبوس مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: متهم در اتوبوس توقیفی شناسایی و برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل و در بررسی‌های انجام شده از معده وی ۵۷ بسته مواد مخدر از نوع شیشه که به روش بلعیدن در حال انتقال بود، کشف شد.

هادیان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۵۷۸ گرم مواد افیونی از نوع شیشه کشف و فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

نظر شما