شناسهٔ خبر: 67559522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرکز خدمات پزشکی ورزشی کیش افتتاح شد

کیش- ایرنا- مرکز خدمات پزشکی ورزشی کیش افتتاح و در اختیار هیات پزشکی ورزشی این جزیره قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش روز یکشنبه در آیین افتتاح این مرکز اظهار کرد: برای احداث این مرکز بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

«عزیزاله فرضی پور» با بیان اینکه با افتتاح این مرکز، جزیره کیش جز انگشت شمار استان‌های دارای مرکز پزشکی ورزشی به شمار می‌رود، اظهار کرد: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران، مربیان و هیات‌های ورزشی، دارای قسمت‌های مختلف در حوزه ارائه تغدیه ورزشی، فیزیوتراپی، روانشناسی ورزشی و حرکات اصلاحی است.

وی ادامه داد: در برخی مواقع بیمارستان کیش برای ارائه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران نوبت چندماهه به آنان می‌داد که با افتتاح این مرکز عملا مشکلات ورزشکاران در این حوزه برطرف می‌شود آنان می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات لازم را دریافت کنند.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به پرداخت هزینه سالانه به بیمارستان کیش جهت ارائه خدمات به ورزشکاران، بیان کرد: با افتتاح این مرکز و ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران، عملا میزان تعرفه‌های پرداختی به بیمارستان به حدود یک پنجم کاهش می‌یابد.

در پایان این آیین، امام جمعه اهل سنت کیش با قدردانی از توسعه خدمات ورزشی در این جزیره طی سه سال گذشته، «کیش» را دارای ظرفیتی کم نظیر در بحث گردشگری ورزشی دانست.

به گزارش ایرنا، دقایقی پیش نیز خبر تودیع و معارفه معاون ورزش و تفریحات سالم کیش بر خروجی شرکت عمران، آب و خدمات قرار گرفت و «محمد مهدی احمدی» سرپرست این شرکت، «محمد قریشی» را به عنوان سرپرست جدید معاونت ورزش معرفی کرد.

نظر شما