شناسهٔ خبر: 67559303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری:

هوای چهارمحال و بختیاری خنک می‌شود

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به وضعیت دمایی استان، گفت: دمای هوا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کمی کاهش خواهد داشت اما مجددا از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده دماها روند افزایشی خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: برای امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ و فردا افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید لحظه‌ای در ساعات بعد از ظهر انتظار می‌رود، همچنین شرایط برای انتقال گرد و غبار از استان‌های مرکزی به چهارمحال‌وبختیاری مهیا است و پیش‌بینی می‌شود طی دو روز آینده کیفیت هوا کاهش پیدا کند.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه تا جمعه هوای استان صاف در غالب ساعات صاف و آفتابی خواهد بود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری افزود: تا اواخر وقت دوشنبه باتوجه به رشد ابر، برای نیمه شمالی و به خصوص برای ارتفاعات احتمال رگبارهای پراکنده باران و به صورت نقطه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت دمایی استان، اضافه کرد: دمای هوا روزهای دوشنبه و سه شنبه کمی کاهش خواهد داشت اما مجدداً از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده دماها روند افزایشی خواهند داشت.

نوروزی خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بازفت با ۴۱ درجه سانتی‌گراد و مالخلیفه و اردل با ۴۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

وی گفت: بیشینه دما در شهرکرد نیز در شبانه‌روز گذشته به ۳۸ درجه سانتی‌گراد رسید و کمینه دما ۱۷ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

نظر شما