شناسهٔ خبر: 67557973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق در یکی از بنادر تجاری هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در یکی از بنادر تجاری این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق در استان با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از قاچاق، یک محموله سنگین یارانه‌ای گازوییل در یکی از بنادر تجاری هرمزگان مطلع و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی‌های میدانی و دقیق از تعدادی مخازن یک شرکت پالایشی موجود در محل، مقدار ۲ میلیون لیتر گازوییل قاچاق در پوشش «هیدروکربن سنگین» که جهت انتقال به کشورهای حوزه خلیج‌فارس انباشت شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی هرمزگان، ارزش مالی محموله‌های نفتی کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی، ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیر عاملان انباشت این محموله‌ها ادامه دارد.

نظر شما