شناسهٔ خبر: 67557524 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حزب‌الله پایگاه ارتش صهیونیستی را با راکت هدف قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت در اقدامی تلافی‌جویانه هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان که در این رستا منتشر شده، آمده است: در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و  پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به ترورهای رژیم صهیونیستی که در منطقه البقاع انجام داد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه پایگاه "نیمرا" در غرب طبریا را با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داد.

این پایگاه یکی از پایگاه‌های اصلی ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی است که هر از گاهی هدف حملات تلافی‌جویانه مقاومت اسلامی لبنان خود قرار می‌دهد.

.

منابع خبری رژیم صهیونیستی قبل از صدور بیانیه حزب الله، از شلیک حداقل 40 راکت کاتیوشا از جنوب لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در اصبع الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند. این حملات باعث شد که ده‌ها هزار شهرک‌نشین به پناهگاه‌ها بروند.

تصاویر مخابره شده از سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که در چند نقطه از این منطقه که موشک‌های حزب الله اصابت کرده، آتش سوزی گسترده رخ داده است و این مسئله نشان می‌دهد که گنبد آهنین نتوانسته است تعدادی از راکت‌های حزب الله را رهگیری کند که این مسئله منجر به تلفات شد.

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

دست کم چند نفر تا این لحظه در اثر اصابت راکت‌های حزب الله زخمی شده‌ است و خودروهای امدادی به منطقه اعزام شده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما