شناسهٔ خبر: 67557454 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نگاهی به زندگی‌نامه سام بیات، صاحب بزرگ‌ترین کمپانی مهاجرتی خاورمیانه

در این مقاله قصد داریم نگاهی به زندگی آقای سام بیات، موفق‌ترین وکیل حقوقی خاورمیانه و صاحب یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های حقوقی-مهاجرتی دنیا، یعنی بیات گروپ بیندازیم. کمپانی بیات گروپ دارای یازده شعبه فعال در سراسر دنیاست و در طول بیش از سه دهه فعالیت خود، توانسته‌است رکورد بیش از بیست هزار پرونده دریافت تابعیت و اقامت موفق را ثبت کند. برای آشنایی با این مدیر توانمند ایرانی که با دغدغه‌مندی و حرکت در چارچوب قانون، به گسترش افق‌های جهان بی‌مرز کمک می‌کند، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

صاحب‌خبر -

سام بیات، پیام‌آور دنیایی بدون مرز

تصور کنید که در چارچوب قانون و با خیال آسوده بتوانید تابعیت و اقامت کشور مورد نظر خود را دریافت کنید. درست است که در سال‌های اخیر و با گسترش چالش‌های سیاسی، این هدف در حال تبدیل شدن به یک آرزو برای بسیاری از افراد است و دیگر داشتن یک ویزای قدرتمند که بتوان به وسیله آن به کشورهای مختلف جهان برای کار، زندگی و تحصیل سفر کرد، تبدیل به هدفی بسیار دور از دسترس شده‌است، اما آقای سام بیات به عنوان مردی پایبند به قانون در زمینه مهاجرت، در کنار مردم کشورش ایستاده‌است، تا همگان بتوانند تجربه زندگی مانند یک شهروند جهانی را تجربه کنند.

نکته تمایز آقای بیات اینجاست که ایشان خودشان یک مهاجر محسوب می‌شوند و در دهه ۱۹۷۰ میلادی ایران را به مقصد کانادا ترک کردند. ایشان در کانادا به تحصیل در رشته حقوق پرداختند و مدرک وکالت پایه یک دادگستری در کبک کانادا را دریافت کردند. پس از دریافت مدرک به عنوان رئیس و نایب رئیس بخش بین‌المللی انجمن وکلای کانادا مشغول به فعالیت شدند. حضور یک وکیل ایرانی در میان برترین وکلای حقوقی کانادا دست‌آوردی ست که موسس گروه حقوقی بیات را از سایر فعالین این حوزه متمایز می‌کند.

در سال‌های بعد و به منظور گسترش فرایندهای قانونی و انتقال تجربه به نسل جوان‌، به تدریس حقوق در دانشگاه کنکوردیا مونترال کانادا پرداختند و موفق شدند نگرش نوآور و قانونی خود را به نسل‌های بعد منتقل نمایند. امروزه بسیاری از وکلای موفق فعال در کانادا، از دانشجویان آقای سام بیات هستند؛ اما هنوز سال‌های درخشان زندگی این مدیر ایرانی که به تازگی جایزه وکیل سال در ترکیه را دریافت کرده است باقی مانده‌. سال‌هایی که با تاسیس کمپانی بیات گروپ به فرایند دریافت اقامت و تابعیت قانونی افراد کمک شایانی کردند.

داستان شکل‌گیری گروه حقوقی بیات

هسته مرکزی گروه حقوقی بیات در سال ۱۹۹۳ شکل گرفت. این دفتر نخستین مرکز قانونی بود که در زمینه مهاجرت به کانادا در خاورمیانه فعالیت می‌کرد. در آن سال‌ها موج ابتدایی مهاجرت به خارج از کشور شکل گرفته‌بود و هم‌وطنان عزیزمان افق‌های گسترده‌ای را پیش روی خود می‌دیدند اما کسی به درستی نمی‌دانست که برای مهاجرت باید چه مراحلی را پشت سر بگذارد و اینجا بود که فعالیت‌های غیرقانونی باعث از دست رفتن سرمایه بسیاری از هم‌وطنان‌مان شد. در این شرایط باید گروه حقوقی بیات با معجزه قانون وارد کارزار شد.

گروه حقوقی بیات که امروزه نماینده رسمی بیش از شش کشور برای اعطای تابعیت و اقامت در سراسر دنیاست، اولین سنگ‌بنای مهاجرت قانونی به دنیای غرب را در خاورمیانه بنا گذاشت. امروز بعد از گذشت سی سال از آن روزها، حالا دیگر مهاجرانی که با امید فردای بهتر قصد ترک وطن خود را دارند، همواره یک نام امن را در ذهن دارند: گروه حقوقی بیات و آقای سام بیات.

مرحله بعد در فعالیت گروه حقوقی بیات تاسیس شعب مختلف در سراسر دنیا به منظور ایجاد شبکه‌ای گسترده از وکلای خبره در سراسر دنیا و همچنین فراهم آوردن دسترسی آسان برای متقاضیان در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی ست. امروزه و در میانه سی سالگی فعالیت این گروه، کمپانی آقای سام بیات در بیش از یازده کشور مختلف از جمله ایالات متحده، کانادا، فرانسه، ترکیه و امارات شعبه فعال دارد.

به منظور دسترسی آسان‌تر هم‌وطنان و ارتباط با شرکای بین‌المللی، شعبه امارات بیات گروپ به عنوان دفتر مرکزی این کمپانی درنظر گرفته شده‌است.

نگاهی به زندگی‌نامه سام بیات، صاحب بزرگ‌ترین کمپانی مهاجرتی خاورمیانه

نگاهی به آینده گروه حقوقی بیات

گروه حقوقی بیات به فعالیت بدون مرز معتقد است. ایجاد بسترهای تازه برای مهاجرت به کشورهایی که شاید برای ایرانیان به مقاصدی دور از دسترس تبدیل شده‌باشند، بخشی از اهداف این گروه است. یکی از مقصدهای ایده‌آل ایرانیان که به دلیل مسائل سیاسی کمتر کسی فکر مهاجرت به آن را دارد آمریکاست. اما گروه حقوقی بیات امروزه بستری را فراهم آورده که متقاضیان ایرانی می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف در ایالات متحده، گرین‌کارت و سپس شهروندی این کشور را برای خود و خانواده‌شان دریافت نمایند.

آقای سام بیات با ایجاد چهارچوب‌های قانونی برمبنای تجربه و سابقه طولانی خود در تلاش است تا تمام ایرانیان بتوانند بدون نگرانی و از طریق قانون، تجربه زندگی در سرزمین‌های رویایی‌شان را تجربه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما