شناسهٔ خبر: 67556911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

بلوری‌زاده: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با بیان این‌که به بازیکنانم افتخار می‌کنم، گفت: هم خوشحالیم و هم ناراحت. متاسفانه با توجه به قرعه‌ سخت و بدشانسی‌ در رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر آسیا نتوانستیم مقابل ویتنام و تایلند پیروز شویم و به جمع هشت تیم برتر راه نیافتیم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 20 سال دختر آسیا از روز دوشنبه 11 تیر با حضور 12 تیم آغاز شد و به مدت ۹ روز در شهر ژیانگمن ادامه دارد.

ملی‌پوشان کشورمان در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها امروز (یکشنبه ۱۷ تیر) در سالن مجموعه ورزشی هوآبائو به مصاف نیوزیلند رفتند. در این دیدار تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با شکست سه بر یک حریف در رتبه نهم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران، گفت: از تمامی بازیکنانم، دستیارانم و سایر عوامل همراه تیم از جمله خانم‌ها فراهانی و صادقی که در این رقابت‌ها تیم را همراهی کردند، تشکر می‌کنم. برای کسب رتبه نهم تا دهمی مقابل نیوزیلند مسابقه داشتیم که در این دیدار به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: هم خوشحالیم و هم ناراحت. متاسفانه با توجه به قرعه‌ سخت و بدشانسی‌مان در این رقابت‌ها مقابل ویتنام و تایلند نتوانستیم پیروز شویم و به جمع هشت تیم برتر راه نیافتیم ولی دیدار به دیدار بازیکنانم بهتر شدند.

بلوری‌زاده با اشاره به دیدار مقابل نیوزیلند گفت: با توجه به عدم نتیجه‌گیری و ناامیدی، انتظار این را داشتیم که بازیکنان نتوانند آن ‌چیزی که مدنظرمان بود را اجرا کنند، اما خداراشکر توانستیم برابر نیوزیلند خوب شروع کنیم و در ست اول نمایش خوبی داشتیم، ست دوم با افت و خیز بیشتری همراه بود که با آسیب‌دیدگی درسا فلاح در وسط این دیدار، مقداری دچار نوسان شدیم و ست دوم را از دست دادیم اما افتخار می‌کنم به این بازیکنان که حتی با وجود آسیب دیدگی باز هم به ادامه رقابت می‌پردازند، با انگیزه وارد میدان می‌شوند و تیم را همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: درنهایت موفق شدیم با امتیازات خوبی دیدار با نیوزیلند را به اتمام برسانیم اما بازهم می‌گویم با توجه به آنالیزی که داشتیم و همچنین ظرفیتی که از بازیکنانم می‌شناختم، انتظار داشتم که در جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها قرار گیریم چون مقابل هند و قزاقستان می‌توانستیم به برتری برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در پایان گفت: حضور در این مسابقات تجربه خیلی خوبی برای بازیکنانم بود و بسیاری از مسائلی را که به آن‌ها یاد داده بودیم، در زمین پیاده کردند. انشاالله در ادامه مسیر حرفه‌ای خود بتوانند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند و امیدوارم یک روزی دختران والیبالیست‌مان را جزو 4 تیم برتر رقابت‌های آسیایی ببینیم.

نظر شما