شناسهٔ خبر: 67556751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قائم مقام تبلیغات اسلامی: رویکرد فکری برنامه‌ها با جابه‌جایی دولت‌ها تغییر نکند

سمنان - ایرنا- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: آنچه که مبنای تحولات و رویکرد فکری برنامه‌های جامعه محسوب می‌شود، نباید با تغییر دولت‌ها دستخوش تغییر جدی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین روح الله حریزاوی روز یکشنبه در آیین تکریم و معرفی مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان افزود: فرهنگ و مبنای تحولات فکری جامعه نباید با تغییر دولت‌ها دستخوش تغییر شود، بلکه دولت‌ها باید در این بخش نقش تسهیل‌گری داشته باشند و اصل موضوع به صورت حاکمیتی پیگیری شود.

وی ادامه داد: فرهنگ با جا به جایی دولت‌ها نباید دچار آسیب شود و برای تحقق این مساله، نیاز است نمایندگان ولی فقیه و متصل به حاکمیت محکم و مقتدر ماموریت خود را پیگیری کنند و دچار وادادگی نشوند.

به گفته وی، ملجا بودن سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان بازوی ترویج منویات رهبر معظم انقلاب بر کسی پوشیده نیست و ضرورت دارد این سازمان به نقش و وظایف خود به خوبی عمل کند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: رسانه، بانوان و نوجوانان سه اولویت مورد توجه این سازمان است که با توجه به اقتضاها به این سه اولویت پرداخته و با توجه به اولویت‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

اهمیت جهاد تبیین

وی اضافه کرد: توجه به تحقق جهاد تبیین یک وظیفه شرعی و عرفی بر دوش آحاد جامعه است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان با جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی کشور را نشانه گرفته‌اند و در این شرایط اهمیت جهاد تبیین بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام علیرضا قنبری به عنوان مدیرکل جدید استان سمنان معرفی و از حجت‌الاسلام عباس عبداللهی تقدیر شد.

نظر شما