شناسهٔ خبر: 67556683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرداخت ۶ هزارو۶۴۵ میلیارد ریال تسهیلات به بخش تعاون و ازدواج جوانان البرز

کرج - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز اعلام کرد: ۶ هزارو۶۴۵ میلیارد ریال تسهیلات طی سه ماهه نخست امسال به تعاونی های تولیدی صنعتی ، اشتغال و ازدواج جوانان این استان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "علی غیاثی" روز یکشنبه در نشست خبری افزود: این اعتبار در قالب یک هزارو۳۰۰ پرونده به واحدهای صنعتی، کشاورزی، تعاونی های مسکن، اشتغالزایی، ازدواج و حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز گفت: محور تسهیلات پرداخت شده در این بانک حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار است و این تسهیلات رشد ۱۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریت بانک توسعه تعاون در استان به صورت مستمر وضعیت شرکت های تولیدی و بنگاههای اقتصادی فعال در زمینه تولید که رابطه همکاری با بانک دارند را بررسی و رصد نموده و با برنامه ریزی مدون و بلندمدت در راستای افزایش توان تولید و سطح اشتغال استان گام می بردارد.

غیاثی در ادامه با اشاره به پرداخت بیش از ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن استان گفت: بانک توسعه تعاون با آگاهی کامل از تمام ظرفیت های استان البرز در حوزه صنعت، از ابزارهای مالی و اعتباری موجود برای تقویت شرکتهای صنعتی و تولیدی استان

استفاده کرده و بخش عمده سبد تسهیلاتی استان را به صنعت اختصاص داده که شاهد رشد ۷۴ درصدی پرداخت تسهیلات در این زمینه هستیم.

وی افزود: بانک توسعه تعاون برای رفاه حال مردم و کاهش دغدغه آنها در زمینه مشکلات اداری از سامانه های الکترونیکی برای خدمات به مردم استفاده می کند.

نظر شما