شناسهٔ خبر: 67556236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج خبرداد

برای مشاهده ابلاغ‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ به سامانه کرج من مراجعه کنید

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از سیستمی شدن کلیه ابلاغ‌های تبصره یک قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها از اواخر تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

 عباس سعیدی کیا با اشاره به اینکه کلیه ابلاغ‌های تبصره یک قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها از اواخر تیرماه به صورت سیستمی ارسال می‌شود، اظهار کرد: با این رویه، مراجعین حتی برای ثبت لایحه اعتراضی خود باید از طریق سامانه کرج من اقدام کنند.

وی توضیح داد: با سیستمی شدن این موضوع، مالکین و وکلای قانونی پرونده‌ها در زمان ورود و ثبت درخواست‌ها باید جزئیات خواسته شده از جمله شماره همراه، کد ملی و ... را با دقت بیشتری تکمیل کنند.  

وی اضافه کرد: اعتبار سنجی اطلاعات وارد شده در سامانه کرج من صورت می‌گیرد و در صورت وجود مغایرت رسیدگی انجام نخواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: از طریق این سامانه، آرای صادره اعاده به وضع موجود، همزمان با بازگشت از کمیسیون ماده ۱۰۰ به صورت سیستماتیک و مستقیم به مالکین ابلاغ می‌شود و آرای جریمه هم پس از محاسبه عوارض متعلقه ابلاغ خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: این ابلاغ‌ها در قالب پیامک به شماره تلفن همراه مالکان یا از طریق مراجعه به کارتابل شخصی مالکین در سامانه کرج من قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه مشاهده این ابلاغ‌ها از هر دو روش مذکور به معنای ابلاغ رای‌های صادره است، افزود: بنابراین مالکان و وکلای پرونده‌ها باید در زمان ثبت درخواست‌ها یا ارائه لوایح باید تمامی تصاویر صفحات سند مالکیت به همراه وکالتنامه‌های خود را سامانه کرج من بارگذاری کنند.

وی ابراز کرد: علاوه براین، در زمان رسیدگی به درخواست‌ها اگر سندی در رهن بانکی باشد وضعیت ترهینش از بانک ثبت شده حتما استعلام می‌شود.

سعیدی کیا اضافه کرد: سیستمی شدن مراحل رسیدگی به تخلفات ساختمانی از حدود دو سال گذشته آغاز شده بود ولی با برخی موانع مواجه شد که با پیگیری معاونت شهرسازی و معماری و همچنین تعامل با مدیریت حوزه کمیسیون ماده ۱۰۰ و سازمان فاوا و همچنین همفکری اداره کل حقوقی با اخذ مجوز قانونی مشکلات پیش آمده برطرف شد و خوشبختانه پس از گذراندن مرحله آزمایشی از اواخر این ماه به صورت صد درصدی اجرایی می‌شود.

نظر شما