شناسهٔ خبر: 67556066 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۱۷ تیر + جدول

صاحب‌خبر -

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز اعلام شد.

قیمت خودرو امروز ۱۷ تیر + جدول
تین نیوز

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی امروز  یکشنبه هفدهم تیر با افت و خیز همراه است و این نوسان در محصولات داخلی بیشتر از محصولات مونتاژی است اما میزان و شدت آن در بین خودروها قابل توجه نیست.

سورن پلاس موتور XU۷P از محصولات شرکت ایران خودرو با افت شش میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته تجربه کرد و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

پژو پارس از پرطرفدارترین محصولات این شرکت نیز با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۶۸۵ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

انواع مدل تارا امروز دستخوش تغییر شدند. تارا دستی V۱ بیشترین افت قیمت نه میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت ۸۰۶ میلیون تومان معامله می شود.

وانت زامیاد گازسوز (رادیال) از محصولات شرکت سایپا، با صعود ۱۵ میلیون تومان به قیمت ۶۵۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

کوییک GXR-L در شمار دیگر محصولات داخلی شرکت سایپا، با افت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ۴۳۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۸۶ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۵۳ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۲۹ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه سوز ۷۸۸ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده ای هیدرولیک ۷۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۲۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۲۲ میلیون تومان، تارا دستی ۷۸۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۵۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۵۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک S به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان مبادله می شود

خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی تغییرات قیمت از خودروهای داخلی کمتر است.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) و تیگو ۸ پرومکس (IE) از محصولات مونتاژی مدیران خودرو با افت ۲۵ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به ترتیب با قیمت دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و سه میلیارد و ۱۰ میلیون تومان به فروش می رسند.

جک S۳ از محصولات شرکت کرمان موتور نیز امروز با افزایش ۲۰ میلیون تومانی کار خود را شروع کرد و به نرخ یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ محصول لوکس شرکت بهمن موتور، با رشد ۴۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان، کی ام سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان، کی ام سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج نفره) یک میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما