شناسهٔ خبر: 67555545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها به روش‌های جدید نیاز دارد

زهرا عسگری

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها به روش‌های جدید نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

جعفر قادری امروز، ۱۷ تیرماه در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر گویم شیراز گفت: در پروژه‌های شهرداری شیراز شاهد حجم بالای هزینه‌ها هستیم، همچنین ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رونمایی پروژه در هفته دولت توسط شهرداری شیراز قابل‌ملاحظه و در راستای خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها به روش‌های جدید نیاز دارد و آمادگی داریم در این خصوص با شهرداری شیراز جلسه اختصاصی داشته باشیم تا از ظرفیت مردم، سیستم بانکی و بازار سرمایه و... برای تأمین مالی پروژه‌ها استفاده کنند.

قادری تصریح کرد: گویم ۹۰ هکتار مساحت روستایی داشت و ۷۰۰ تا ۸۰۰ هکتار به محدوده شهر در اینجا افزوده ‌شده است. برای رفع مشکل شهرداری شیراز در قانون تأمین بودجه سالیانه تلاش کرده‌ایم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرگذر گویم در خصوص آزادراه شیراز- اصفهان نیز تأثیرات مثبتی خواهد داشت.

شهردار شیراز هم در حاشیه این بازدید گفت: پروژه زیرگذر گویم در شمال غرب شهر شیراز قرار دارد و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز از تمام نقاط شهر از شمال تا جنوب و شرق تا غرب شهر مثل بزرگراه شهید استوار و تقاطعات مربوطه، بزرگراه شهید سلیمانی و.‌. پروژه‌های خوبی را اجرا کرده است.

محمدحسن اسدی افزود: تا سال ۱۴۰۴ پروژه‌های خوبی به افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز درصدد تعریف برنامه ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی هستند که در هفته دولت امسال رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه گویم امروز پروژه مهم و تأثیرگذار شهرداری شیراز است که اکنون از آب و گل درآمده است؛ این پروژه از سال ۱۴۰۱ تاکنون با مشکلات زیادی از قبیل جابه‌جایی تأسیسات و انجام تملکات زیاد روبه‌رو بوده که به سرانجام رسیده است و اکنون پیشرفت ۷۵ درصدی دارد.

اسدی بیان کرد: در ۵ ماه آینده قصد بهره‌برداری و عبور ترافیک از این پروژه به‌عنوان یکی از شریان‌های اصلی شهر شیراز را داریم؛ در این مدت همکاری پلیس راهور ستودنی بوده و از فرمانده پلیس راهور شیراز تشکر ویژه داریم، از استاندار فارس، فرماندار شیراز و دستگاه‌های خدمت رسان و... بابت حمایت از اجرای پروژه‌ها تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما