شناسهٔ خبر: 67555441 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قم چه تعداد شهید مدافع حرم دارد؟

محمدرضا بختیاری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت:شهدای مدافع حرم فراتر از مرزهای جغرافیایی برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) در غربت جان باختند تا اسلام و انقلاب اسلامی سربلند در مسیر پیشرفت به راه خود ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن هنرمند در دیدار با خانواده  شهدای مدافع حرم استان قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدابیان کرد: ملت ما خود را مدیون شهدا می‌داند و وفادار به این خونهای پاک است، شهدا با گذشتن از جان خویش و در معامله با خداوند متعال خود به بالاترین جایگاه دست یافتند. امنیت عزت و اقتدار نظام اسلامی از برکات و ثمرات خون های پاک شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تأکید کرد: شهدای مدافع حرم فراتر از مرزهای جغرافیایی برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) در غربت جان باختند تا اسلام و انقلاب اسلامی سربلند در مسیر پیشرفت به راه خود ادامه دهد و بازماندگانشان با صبر، ایثار و ایستادگی پای آرمان شهدا و ادامه دهنده راه شهدا هستند. 

هنرمند یادآور شد: تاکنون ۴۷۸ پرونده شهید مدافع حرم در قم به ثبت رسیده است، شهدای مدافع حرم مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند.


در بخش دیگر این دیدار اکبر زارعی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم  یادآور شد: دفاع از اسلام مرز نمی‌شناسد زمانی که داعش ملعون کمر به قتل مسلمانان بست و وحشیانه به کشورهای مسلمان سوریه و عراق حمله کرد مسلمانان برای نابودی کفر به صف ایستادند و دشمنان اسلام را نابود کردند.

وی گفت: خانواده معظم شهدای مدافع حرم در ادامه راه شهدا و با پایبندی به آرمانهای شهدای مدافع حرم موجب عزت و عظمت اسلام هستند.

انتهای پیام

نظر شما