شناسهٔ خبر: 67555297 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشست‌های «سینما رو به آینده» از ۱۷ تیر آغاز می‌شوند

نشست‌های «سینما رو به آینده» از یکشنبه ۱۷ تیرماه به مدت چهار شب به همت سازمان سینمایی سوره در پردیس آزادی برگزار می‌شود. نشست‌های «سینما رو به آینده» از یکشنبه ۱۷ تیرماه به مدت چهار شب به همت سازمان سینمایی سوره در پردیس آزادی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در آستانه رو‌ی کار آمدن دولت جدید، سلسله نشست‌های «سینما رو به آینده» با حضور صاحب‌نظران و سینماگران از جریانات مختلف با یک هفته تاخیر از یکشنبه ۱۷ تیرماه به همت سازمان سینمایی سوره برگزار می‌شود.

این نشست‌ها با اجرای امیرقادری منتقد و کارشناس سینما طی چهار شب، از یکشنبه ۱۷ تیر تا چهارشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن شهرهنر پردیس سینمایی آزادی تهران برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «سینما رو به آینده» با حضور کمال تبریزی، ابوالحسن داوودی، فرزاد موتمن، سیدضیا هاشمی، منوچهر شاهسواری، بهروز افخمی، محمدحسین فرحبخش، آزیتا موگویی، محمدرضا عباسیان، هادی مقدم‌دوست، روح‌الله سهرابی، سید مهدی جوادی، سیدمحمد حسینی، مهدی سجاده‌چی، حبیب ایل‌بیگی، امیررضا مافی، سجاد نوروزی، عباس نادران، بابک خواجه پاشا، سعید رجبی فروتن و محمد ساسان به واکاوی راهکار‌ها و ایده‌های تازه برای مدیریت سینما در آینده می‌پردازد.

حضور در این سلسله نشست‌ها برای عموم آزاد است.

نظر شما