شناسهٔ خبر: 67555287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

برای همکاری آماده‌ایم | پیام تبریک جداگانه سرلشکر باقری و سرلشکر موسوی به پزشکیان

سرلشکر باقری و سرلشکر موسوی در پیام های جداگانه انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور چهاردهم را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی بعنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و تاکید کرد: چونان گذشته آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام می‌داریم.
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی بعنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور منتخب ملت ایران

با سلام و تحیات؛
حمد و سپاس پروردگار یکتا را که در پرتو الطاف بیکرانه‌اش با حضور پرشور و با نشاط ملت عظیم الشأن ایران، پیروزی درخشان دیگری در تاریخ این سرزمین رقم خورد و با انتخاب رئیس جمهور کشور فصل نوینی از جهاد و جهش مقدس به سمت قله‌های متعالی پیشرفت و تحقق "ایران قوی" گشوده شد.

بی‌شک ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ گامی بلند برای افق‌های روشن و خلق افتخارات ماندگار در تحکیم وحدت و یکپارچگی ملی، تعمیق انسجام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صیانت از استقلال و امنیت قرار خواهد گرفت؛ و با وجود نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی دشمنان قسم خورده، پیشروندگی کشور عزیزمان پرشتاب‌تر از گذشته استمرار خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید "حضرت آیت الله رئیسی"، موفقیت در چهاردهمین هماورد انتخابات ریاست جمهوری را به جنابعالی تبریک عرض نموده و چونان گذشته آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام می‌داریم و امیدوارم با تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی نیروهای مسلح، جهش بلندی در تثبیت اقتدار، قدرت بازدارندگی، امنیت و دفاع از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و سرزمین مقدسمان برداشته شود.

توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه خداوند کریم و نعیم مسئلت می‌کنم .

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری
۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

پیام تبریک فرمانده کل ارتش به پزشکیان

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر مسعود پزشکیان

رییس جمهور منتخب ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران

سلام علیکم

بار دیگر اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بر حضور سرنوشت ساز و فراموش نشدنی در انتخاباتی پرشور تعلق گرفت و دوستداران نظام را شاد و دشمنان ایران را ناامید ساخت.

برای وجود شریف چنین مردمی، سجده شکر بجای آورده و مشارکت شکوهمند مردم و انتخاب آن برادر گرانقدر، مردمی و ولایی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق داریم حضرتعالی به عنوان منتخب شایسته و معتمد مردم بصیر این نظام الهی، همسو با سیاست‌ها و راهبردهای حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پرتو حمایت‌های مردم انقلابی و در ادامه راه نورانی شهیدان خلد آشیان و شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی، برای احیای حقوق و شأن و آسایش هموطنان عالیقدر و ارتقاء عزت، انسجام و اقتدار ایران سربلند اسلامی از عنایات و الطاف حضرت باریتعالی مستفیض خواهید شد.

اینجانب آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رییس محترم و منتخب جمهور اعلام داشته و امید و اطمینان داریم منطبق بر اصول اجتناب ناپذیر قوی شدن و قوی ماندن، همچون سال‌های پیش در بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود.

از خدای متعال توفیقات روز افزون حضرتعالی در مسیر مقدس خدمت به مردم بزرگ و حماسه ساز ایران عزیز را خواستارم.

برچسب‌ها:

نظر شما