شناسهٔ خبر: 67554988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

خاطره تلخ و شیرین استقلال از اولین موج کرونا

چهار سال پیش در چنین روزهایی اتفاقات عجیبی برای استقلال رخ داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 از سرگیری دوباره فوتبال ایران بعد از شیوع بیماری کرونا در تابستان سال ۹۹‌، با اتفاقات عجیب و غریبی همراه بود. در حالی که چه بازیکنان و مربیان و چه هواداران داشتند به شرایط حاکم عادت می‌کردند و لذت دوباره فوتبال دیدن را به دست آورده بودند، ناگهان خبری مبنی ابتلای بازیکنان تیم استقلال به کرونا منتشر شد که در نوع خود بسیار عجیب بود.

در حالی که استقلال بعد از شروع مسابقات مقابل فولاد شکست خورده بود و در آزادی برابر سایپا با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شده بود، این تیم خود را برای دیدار با پارس جم آماده می‌کردند و حتی بازیکنان این تیم در فرودگاه مهرآباد برای پرواز به بوشهر نیز آماده بودند که یکباره خبر ابتلای نفرات اصلی این تیم از جمله وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، روزبه چشمی و ... به کرونا منتشر شد و در نهایت بازی این تیم مقابل پارس به دلیل حدنصاب رسیدن نفرات کرونایی استقلال به تعویق افتاد.

2051350این موضوع با اعتراض شدید تیم پارس جنوبی جم همراه بود و آنها معقتد بودند استقلالی‌ها برای متوقف کردن عدم نتیجه‌گیری، اقدام به انتشار اخبار کذب در این خصوص کرده‌اند. این مسئله البته با واکنش خاصی از سوی استقلالی‌ها همراه نشد اما طبق تست‌های پزشکی که تصویر برخی از آنها در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، چند تن از بازیکنان این تیم به آن ویروس سخت دچار شده بودند.

مصاف استقلال و پارس در نهایت در مردادماه برگزار شد و استقلال با دو گل از سد این تیم گذشت. صمن آنکه اولین بازی استقلال بعد از این ماجراها، در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما