شناسهٔ خبر: 67554827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سرنوشت متفاوت 5کودک گمشده - اکونیوز

اقتصاد ایران: از ابتدای امسال در حوادثی جداگانه 5کودک در نقاط مختلف کشور گم شده‌اند که هرکدام سرنوشت متفاوتی پیدا کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری، در آخرین حادثه، با ناپدید شدن پسربچه‌ 4ساله سیرجانی در جنگل‌ ناهارخوران گرگان، جست‌وجو برای یافتن ردی از او ادامه دارد. آخرین کودکی که مفقود شده کودکی 4ساله اهل سیرجان است که در منطقه ناهارخوران استان گلستان مفقود شده و تلاش‌ها برای یافتن او تاکنون به جایی نرسیده است.

این کودک از چند روز قبل همراه خانواده‌اش برای شرکت در جشن عروسی یکی از اقوام‌شان به شمال کشور سفر کرده بود. اعضای این خانواده روز جمعه برای تفریح به منطقه ناهارخوران رفتند. در محلی خلوت از جنگل، والدین کودک در حال جمع‌آوری هیزم و برپا کردن آتش بودند و پسربچه نیز بازی می‌کرد که ناگهان متوجه شدند کودک مفقود شده است.

آنها همان موقع شروع به جست‌وجو در اطراف کردند، اما نتوانستند کودک را پیدا کنند؛ به همین دلیل ماجرا را به پلیس گزارش کردند و از مأموران برای یافتن پسربچه کمک خواستند. هیچ‌کس کودک را ندیده بود و معلوم نبود که او به چه سرنوشتی دچار شده است. وقتی ساعتی از گم شدن پسربچه گذشت و جست‌وجوها به نتیجه مشخصی نرسید، پای امدادگران هلال‌احمر به این ماجرا باز شد.

از آن زمان بود که ۱۸نیرو در قالب ۶ تیم عملیاتی شامل یک تیم کارشناسی و ارزیابی، تیم واکنش سریع، یک تیم سگ‌های تجسس و... با استفاده از ۵خودروی امدادی و کمک‌دار و موتورسیکلت جست‌وجوهایشان را در منطقه آغاز کردند. امدادگران با بررسی نقشه منطقه همه مناطقی را که ممکن بود پسربچه در آنجا حضور داشته باشد، جست‌وجو کردند، اما تاعصر دیروز (شنبه) نتوانستند ردی از او پیدا کنند و تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده ادامه دارد. این در حالی است که مردم گرگان نیز با فراخوان در شبکه‌های اجتماعی، برای یافتن ردی از کودک گمشده وارد عمل شده‌اند و جست‌وجو برای پیدا کردن او ادامه دارد.


سرنوشت متفاوت 5کودک گمشده

نظر شما