شناسهٔ خبر: 67554764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشریت است

خرم‌آباد - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تأکید کرد: محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشریت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی صبح امروز یکشنبه در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین با حضور کارکنان انتظامی در اولین روز ماه محرم در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، اظهار داشت: شناخت سیره و مکتب سیدالشهدا (ع)، سبب تحول در زندگی انسان می‌شود و انسان را به مقام قرب الهی می‌رساند.

وی تصریح کرد: تعظیم شعائر حسینی (ع) از اوجب واجبات است و هر کس در این راه به هر نحوی خدمت کند اجرش بی‌حساب و اسمش در دفتر حضرت صدیقه کبری (ع) ثبت و ضبط می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با تأکید بر اینکه احیای عزای حضرت سیدالشهدا (ع) از افضل قربات است، تصریح کرد: سیاه‌پوشان و عزاداران سیدالشهدا (ع) در صف اول مقربان در روز حشر هستند.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی با بیان اینکه عاشورا فراتر از یک حرکت دینی و اسلامی است، بیان داشت: محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است، حماسه انسان‌های پاک‌دل و راست‌قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان، مایه گذاشتند.

وی یادآور شد: بدون تردید ماه محرم را باید یکی از فرصت‌های مغتنم برای بهره‌گیری و الگوبرداری از مکتب عاشورا و قطعیت پیروزی ایمان بر کفر و رسیدن به وصل الهی دانست.

نظر شما