شناسهٔ خبر: 67554571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به رییس جمهور منتخب تبریک گفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب اعلام کرد: دانشمندان این وزارت خانه در همکاری همه جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده است. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب اعلام کرد: دانشمندان این وزارت خانه در همکاری همه جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده است.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ آشتیانی در پیامی ضمن تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: با حمد الهی و شکر فراوان به درگاه خداوند تبارک و تعالی؛ بار دیگر ملت شریف و بصیر ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند و با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر اوراق پر تلالو کشور افزودند و موجبات شرمساری دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی را فراهم آوردند.

وی تاکید کرد: بدون شک مشارکت متعهدانه و حماسی مردم عزیزمان؛ تولید اقتدار و امنیت را در پی دارد و دستاوردهای آن به یاد ماندنی است.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن درود به ارواح پرفتوح شهدا به ویژه رئیس جمهور شهید و همراهان گرامیشان؛ انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی توفیق روز افزون را دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام خود آورده است: بدینوسیله آمادگی دانشمندان و آحاد خدمت‌گزاران عرصه دفاعی و علم و فناوری در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در همکاری همه جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم.

در ادامه این پیام آمده است: امید آنکه با تلاش دولت مطبوعتان اقدامات اساسی و گام‌های مؤثر در جهت ارتقاء مؤلفه‌های قدرت ملی و آبادانی کشور و رفاه هموطنان عزیزمان که به حق شایسته بهترین‌ها هستند در ذیل توجهات امام عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما