شناسهٔ خبر: 67554438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر انتشارات آذرفر مطرح کرد؛

کتاب نت‌های پیانو برای کودکان را به‌زودی منتشر می‌کنیم

مدیرمسئول انتشارات آذرفر گفت: آخرین کتاب در دست چاپ نشر آذرفر، کتابی است که توسط یکی از اساتید آموزش پیانو تألیف شده و در این کتاب نت‌های جدیدی برای آموزش کودکان و نوجوانان ساخته شده است. این کتاب همراه با نمونه تمرین و لوح فشرده آموزشی به علاقه‌مندان آموزش پیانو ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد بابارئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: آخرین کتاب در دست چاپ نشر آذرفر، کتابی است که توسط یکی از اساتید آموزش پیانو تألیف شده و در این کتاب نت‌های جدیدی برای آموزش کودکان و نوجوانان ساخته شده است. این کتاب همراه با نمونه تمرین و لوح فشرده آموزشی به مخاطبین و علاقه‌مندان به آموزش پیانو ارائه می‌شود.

وی افزود: نشر آذرفر، کتاب‌های هنری در زمینه‌های فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، طراحی، نقاشی و موسیقی کتاب‌هایی منتشر کرده است.

بابارئیسی ضمن توضیح و معرفی نشر آذرفر گفت: این انتشارات در سال ۱۳۹۵ در شهرستان ری تأسیس و آغاز به کارکرده است و تا به امروز بیش از هزار عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده است.

وی افزود: نشر آذرفر در تمامی حوزه‌های علمی، دانشگاهی، شعر و داستان فعالیت دارد و موضوعات را محدود به حوزه‌ای خاص نکرده است. این انتشارات از تمامی نویسندگان نوقلم، جوان، دانشجو و حتی نویسندگانی در سنین کودک و نوجوانی حمایت می‌کند.

بابارئیسی اشاره کرد: تعدادی از نویسندگان این انتشارات سن زیر ۱۸ سال و حتی زیر ۱۰ سال دارند که توانسته‌اند با کمک خانواده و نشر آذرفر مطالبشان را به مرحله چاپ برسانند. شرایط پذیرش اثر در نشر آذر فر بسیار ساده و غیرپیچیده است.

وی افزود: اگر نویسنده‌ای انگیزه، علاقه‌مندی و شوق نوشتن دارد، انتشارات ما وظیفه خود می‌داند که از او حمایت کند. در زمینه تبلیغ و فروش کتاب، به‌محض چاپ‌شدن یک کتاب و نمایه‌شدن آن در سایت‌های کتابخانه ملی و خانه کتاب، فرآیند بازاریابی و فروش آغاز می‌شود. همکاری با سایت بازار کتاب که زیر مجموعه خانه کتاب، از مهم‌ترین اقدامات انتشارات آذر فر در این زمینه است.

مدیر انتشارت آذرفر گفت: چاپ و نشر کتاب برای محمد بابارئیسی و تیمش آورده مادی زیادی ندارد، اما از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است. احساس رضایت و خوشحالی از قرارگرفتن مطالب مفید در اختیار مخاطبان؛ برای انتشارات ما بسیار ارزشمند است. این حس در زمان برگزاری رونمایی کتاب‌ها و مشاهده خوشحالی نویسنده، خانواده و اطرافیانش بیشتر درک می‌شود. انتشارات آذرفر علاوه بر چاپ و فروش کاغذی، کتاب‌ها را به‌صورت الکترونیک و صوتی نیز عرضه می‌کند. این کتاب‌ها در پلتفرم‌های کتابراه، طاقچه و فیدیبو در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: نشر آذر فر با شعار «ناشر کتاب‌های واقعی» فعالیت می‌کند. برخی کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشارات در مورد زندگی واقعی نویسنده‌ها است که از سفرهایشان، رنج‌هایشان، شادی‌ها و به طور کل تجربه‌هایشان نوشته‌اند. این کتاب‌ها به‌صورت داستان، رمان، سفرنامه، شعر و زندگینامه منتشر می‌شود که می‌تواند برای دیگران راهگشای زندگی باشد.

نظر شما