شناسهٔ خبر: 67554042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی ستاد پزشکیان در بوشهر: دوران وحدت و وفاق جمعی فرا رسیده است

بوشهر- ایرنا - رئیس شورای سیاست‌گذاری و سخنگوی ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان در استان بوشهر گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پایان یافته و دوران تازه‌ای از صلح ، دوستی ، وحدت و وفاق جمعی فرا رسیده است.

صاحب‌خبر -

" مسعود شکوهی " روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: مردم استان بوشهر با حضور پرشور در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رای سرنوشت ساز و تمام کننده به دکتر مسعود پزشکیان برگ زرینی در تاریخ سیاست ورزی در این استان رقم زدند.

وی افزود: بدون شک استان زرخیز بوشهر بدون همدلی همه فرزندان این آب و خاک و بهره‌گیری از همه ظرفیت های مادی و انسانی آن روی توسعه و آبادانی نخواهد دید.

شکوهی یادآور شد: غلبه نگرش‌های جناحی و حذف اندیشه ورزان غیر همسو آفتی است که تنها با سعه صدر و گسترش فرهنگ رافت و رحمت قابل جبران است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل دولت جدید فرصتی برای تجدید قوای همه نیروهای اجتماعی است تصریح کرد: جامعه ای سعادتمند است که از توانایی های خویش برای ساختن آینده کمک گیرد و از رویکرد های تنگ نظرانه که جز حذف و انهدام سرمایه ها حاصلی ندارد دوری گزیند.

سخنگوی ستاد مرکزی انتخابات پزشکیان در استان بوشهر ادامه داد: اندیشه محوری رئیس جمهور منتخب که در شعار " برای ایران " تجلی یافته است به همگان گوشزد می کند که ایران ملک مشاع همه ایرانیان است و هر ایرانی باید به اندازه هر شهروند دیگری در این کشور فرصت تنفس ، تفکر و مجال ابراز ، بیان و آزادی عمل در چارچوب های قانون داشته باشد.

شکوهی گفت: این ستاد با چنین رویکردی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دفاع از دکتر مسعود پزشکیان برخاست و اینک این رویکرد با حمایت ملت ایران راه خود را یافته است و ایران آینده را عرصه همدلی و همراهی همه ایرانیان می خواهد.

وی افزود: جمع کثیری از ایرانیان در انتخابات حضور نیافته و پیام اعتراض خود را با عدم شرکت در انتخابات ابراز کردند اینان به سیاست ها و رویکردهای اتخاذ شده اعتراض دارند و پیام روشنی به حاکمیت داده اند.

سخنگوی ستاد مرکزی پزشکیان در استان بوشهر اضافه کرد: دولت چهاردهم موظف است پیام این جمعیت معترض را بشنود و با عملکرد مطلوب خود رضایت آنان را حاصل کند و زمینه بازگشت آنان به عرصه انتخابات را در دوره های بعد فراهم کند.

شکوهی ادامه داد: دسته دوم کسانی هستند که در انتخابات شرکت کرده و به رئیس جمهور منتخب رای داده اند اینان به نامزدی رای داده اند که با شعار تحول و اصلاح پای در صحنه انتخابات نهاده است و به طبع منتظرند تا کارنامه مطلوبی از تحول خواهی و اصلاح گری را در عمل رئیس جمهور و دولت چهاردهم مشاهده کنند .

وی گفت: این افراد در صورت توفیق دولت در تحقق وعده ها در صحنه عمل اجتماعی باقی می مانند و در ادوار بعدی نیز از نگرش بازتاب یافته در شعارهای رئیس جمهور منتخب استقبال خواهند کرد و گروه سوم از ملت ایران کسانی هستند که به هر دلیلی به نامزد رقیب رای داده اند و رئیس جمهور بنا بر حکم عقل و قانون موظف به برآوردن خواست ها و مطالبات هر سه گروه از اقشار ایرانیان است.

رئیس شورای سیاست گذاری ستاد مرکزی انتخابات پزشکیان در استان بوشهرافزود: تعمیق وفاق و همدلی که پیش نیاز توسعه همه جانبه ایران است در وهله اول نیازمند به کارگیری همه امکان های اجتماعی است تا همگان اعم از معترضانی که در انتخابات حضور نیافته اند و مشارکت کنندگان ، احساس حضور ، اهمیت و اثر بخشی کنند.

بیشتر بخوانید

مسئولان ستادهای پزشکیان در استان بوشهر منصوب شدند

استاندار بوشهر: پیشرفت کشور در گرو کمک به رئیس جمهور منتخب است

مشارکت بوشهری ها در انتخابات رو به افزایش است

شکوهی یادآور شد: هیچ دولتی حق ندارد سرمایه های جامعه را به دلایل سلیقه ای و با سیاست های تنگ نظرانه به کنج انزوا براند زیرا چنین اقدامی جز افسردگی اجتماعی و رشد روحیات کینه ورزانه و حذف اندیش حاصلی ندارد با تاکید بر این نکته که عزل و نصب مدیران نباید ملاکی جز شایستگی ها و عملکرد آنان داشته باشد.

وی اضافه کرد: آنان که در عمل برای جامعه مفیدند و گذشته آنها حاکی از صلاحیت های حرفه ای است باید حمایت شوند و ارتقا یابند و سلیقه و گرایش سیاسی آنان نباید مانع تلقی شود و هر بی صلاحیتی نیز نباید به صرف نزدیکی به این یا آن گرایش سیاسی برکشیده شود.

شکوهی ادامه داد: ما حامیان رئیس جمهور منتخب باید بیش از پیش همت خود را برای تعمیق فرهنگ تلاش همدلانه متمرکز کنیم و زمینه افزایش بهره وری سرمایه های ایران را فراهم سازیم و از همین رو همگان را به مشارکت در توسعه کشور فرا می خوانیم و به ویژه دست حامیان نامزد رقیب را برای حرکتی فرا رونده به سوی آینده روشن می فشاریم.

سخنگوی ستاد مرکزی انتخابات پزشکیان در استان بوشهر گفت: همه ایرانیان در مقابل قانون با هم برابرند و هم از این روست که فرصت های اجتماعی باید به یکسان در اختیار همگان قرار گیرد.

وی افزود: ما انتخاب دکتر پزشکیان را آغاز یک رویکرد متفاوت در نظام حکمرانی کشور می دانیم و به آینده ای که ساخته دستان توانمند همه ایرانیان است چشم دوخته ایم.

شکوهی یادآورشد: بار دیگر همت مردم رشید استان بوشهر درخلق زیباترین صحنه های مشارکت سیاسی را می ستاییم همتی بلند که آینده ای روشن تر را نوید می دهد و با نظر به توانمندی های مادی و انسانی این استان که علاوه بر این که پایتخت انرژی ایران را در خود جای داده است از کانون های اصلی اقتصاد دریامحور نیز به شمار می آید از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم زمینه های توسعه زیرساخت های استان را بیش از پیش فراهم نمایند و در اجرای پروژه های ملی در این استان تسریع نمایند.

وی گفت: ستاد مرکزی انتخابات پزشکیان در استان بوشهر از برگزار کنندگان انتخابات اعم از هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی که در تضمین سلامت انتخابات تلاش کرند ، نهادهای امنیتی و انتظامی که در تامین امنیت انتخابات کوشش کردند و اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدهای رقیب که باعث گرمی فضای انتخابات شده و رقابتی واقعی به نمایش گذاشتند تقدیر می کند .

شکوهی افزود: همچنین بطور ویژه از همه فعالان سیاسی اصلاح طلب و تحول خواه زنان و مردان مسوولیت شناسی که برای اعتلای ایران در این ایام در قالب ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در نقاط مختلف استان بوشهر ایفای نقش کردند و این پیروزی بزرگ را به ثمر رساندند نیز صمیمانه تقدیر می کنیم و امیدواریم مزد زحمات خویش را در کارنامه موفق چهار سال آینده دولت به نحو نیکو دریافت کنند تا بار دیگر نشان دهند که اصلاح طلبان شایسته اعتماد ملت شریف ایران هستند.

نظر شما