شناسهٔ خبر: 67553653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛

گاریدو و زبان فارسی، تنها چند ساعت بعد از حضور در تهران؛ تشکر، خوبم!

تهران-ایرنا- خوان کارلوس گاریدو در همین چند ساعتی که در تهران حضور دارد، توانسته چند کلمه کلیدی از زبان فارسی را یاد بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بعد از کش و قوس‌های فراوان و مذاکراتی متعدد با مربیان مختلف، سرانجام باشگاه پرسپولیس حدود دو هفته قبل با خوان کارلوس گاریدو به توافق رسید. سرمربی اسپانیایی و سابق ویارئال و رئال بتیس که فصل قبل در لیگ الجزایر فعالیت می‌کرد. گاریدو که بحث‌های فراوانی درباره صدور مجوز حضورش در ایران شنیده می‌شد، سرانجام دیروز وارد تهران شد تا به صورت رسمی هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

در روزهای اخیر اما گاریدو برخلاف اخباری که شنیده می‌شد، نگرانی خاصی برای صدور مجوز ورودش به ایران نداشت و در همه حال با امیدواری صحبت می‌کرد. وقتی امروز خبرنگار ایرنا برای گاریدو پیام فرستاد و حضور او در ایران را تبریک گفت، مربی اسپانیایی پرسپولیس در جواب از کلمه جالب «تشکر» استفاده کرد. همچنین وقتی از او پرسیدیم حالت خوب است، در پاسخ گفت: «خوبم.»

این کلمات کلیدی را گاریدو تنها چند ساعت بعد از حضور در تهران یاد گرفته و این نشان می‌دهد او انگیزه فراوانی دارد تا هر چه زودتر با زبان فارسی آشنا شود و بتواند کار خود را به بهترین شکل و تا جایی که امکان دارد بدون واسطه پیش ببرد.

در گذشته بودند مربیانی که سال‌ها سابقه فعالیت در فوتبال ایران را داشتند اما هرگز نمی‌توانستند فارسی صحبت کنند.گاریدو اما نشان داده تفاوت بسیاری با آنها دارد و علاقه‌مند است تا زبان کشوری را زودتر بیاموزد که قرار است آنجا مربیگری کند.

نظر شما