شناسهٔ خبر: 67553650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تنیس زنان ایران به دنبال حفظ جایگاه در گروه دو آسیا

آتنا خلیلی

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس گفت: تنیس زنان ایران رقابت سختی را در پیش دارند و امیدواریم با تیم یکدستی که داریم جایگاه خودمان را در گروه دو آسیا حفظ و سپس صعود کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اشرف گنجویی نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی تنیس زنان ایران برای حضور در مسابقات فدکاپ بیان کرد: اردوی پایانی و متصل به اعزام مسابقات مالزی است. یک سال گذشته برنامه‌های مختلفی را داشتیم و مسابقات بین‌المللی را میزبانی کردیم. بازیکنان ایران هم تجربه به دست آوردند و با آمادگی خیلی خوب و نسبتا امیدوارکننده در این مسابقات حاضر می‌شوند.

او ادامه داد: میدان سختی است و این سطح از مسابقات، بالا است و بازیکنان صاحب رنکینگ جهانی حضور دارند. کشورهای قوی حضور دارند و رقبای سختی پیش رو دارند. با توجه به ترکیب تیم ملی و آمادگی بازیکنان، امیدوارم دست پر برگردند.

گنجویی در پاسخ به این پرسش که هدفگذاری در مسابقات گروه دو آسیا چه چیزی است؟ تاکید کرد: بازیکنان از لحاظ آمادگی بدنی شرایط خوبی دارند. ترکیب خوبی را از تنیس‌بازان زنان ایران داریم. هر کدام از بازیکنان در جایگاه خودشان موفقیت‌هایی را به دست آورده‌اند و این به امیدواری ما اضافه می‌کند. پنج بازیکن یکدست داریم اما این یک طرف قضیه است و کشورهای حاضر در مسابقات قوی هستند. بازیکنان ما ۱۵ تا ۱۹ ساله هستند و میانگین سنی تیم ما نصف تیم‌های دیگر است. امیدواریم در وهله اول جایگاه خود را حفظ و صعود کنند. همین که با این کیفیت تیم اعزام می‌شود، موفقیت بزرگی است. 
به گزارش ایسنا، مسابقات گروه دو آسیا از ۲۵ تیر آغاز می‌شود و ایران با ترکیب ماندگار فرزامی، مشکات الزهرا صفی، یاسمن یزدانی، کیمیا ثاقب تهرانی و هانا سلطانی در این مسابقات شرکت می‌کند. 

انتهای پیام

نظر شما