شناسهٔ خبر: 67553617 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کاسکارینو: رونالدو نقش مهمی در ناکامی پرتغال داشت - اکونیوز

اقتصاد ایران: تونی کاسکارینو معتقد است که روبرتو مارتینز با نگه‌داشتن کریستیانو رونالدو در زمین به تیم پرتغال آسیب زده و عدم تعویض او باعث شد تا پرتغال در یورو ۲۰۲۴ عملکرد ضعیفی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال پرتغال که «کریستیانو رونالدو» را در اختیار دارد در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا پس از تساوی بدون گل برابر فرانسه، در ضربات پنالتی مغلوب شد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

«تونی کاسکارینو» بازیکن پیشین تیم های مارسی و نانسی معتقد است «روبرتو مارتینز»، سرمربی پرتغال، با نگه داشتن کریستیانو رونالدو به تیم ملی آسیب زده است. رونالدو در مسابقات یورو ۲۰۲۴ بدترین عملکرد خود را داشت. او که در بین بازیکنان تیم ملی پرتغال بیشترین زمان حضور در زمین را در جام ملت های ۲۰۲۴ تجربه کرد از ۲۴ شوتی که به سمت دروازه شلیک کرد حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشد.

بسیاری بر این باورند که انتخاب رونالدو در این مسابقات به دلیل احساسات بوده است، چرا که او بیشتر دو فصل گذشته را در لیگ حرفه‌ای سعودی بازی کرده است. فرناندو سانتوس، سرمربی سابق پرتغال، در جام جهانی ۲۰۲۲ رونالدو را کنار گذاشت و جنجال‌های زیادی ایجاد کرد.

کاسکارینو در مصاحبه با talkSPORT گفت: چطور مارتینز می‌تواند توجیه کند که او را در زمین مسابقه نگه دارد؟ او در بازی برابر فرانسه هیچ کاری نکرد. اگر او یک بازیکن جوان بود، در همان نیمه اول تعویض می‌شد.

وی اضافه کرد: در این دیدار، فرانسوی‌ها عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و حتی بازیکنان برترشان نیز موفق ظاهر نشدند. رونالدو نقش مهمی در عدم موفقیت پرتغال در این بازی ها داشت.

نظر شما