شناسهٔ خبر: 67553529 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیام وزیر دفاع به مسعود پزشکیان/ سردار جلالی: امیدواریم در دولت چهاردهم شاهد ارتقا پدافندغیرعامل باشیم

وزیر دفاع دولت سیزدهم و سردار غلامرضا جلالی در پیام هایی جداگانه انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور چهاردهم را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران به وی تبریک گفت.

آنگونه که تسنمیم روایت کرده، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب اقای دکتر مسعود پزشکیان

با حمد الهی و شکر فراوان به درگاه خداوند تبارک و تعالی؛ بار دیگر ملت شریف و بصیر ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند و با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر اوراق پر تلالو کشور افزودند و موجبات شرمساری دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی را فراهم آوردند.

بدون شک مشارکت متعهدانه و حماسی مردم عزیرمان؛ تولید اقتدار و امنیت را در پی دارد و دستاوردهای آن به یاد ماندنی می‌باشد.

ضمن درود به ارواح پرفتوح شهدا به ویژه رئیس جمهور شهید و همراهان گرامیشان؛ انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی توفیق روز افزون را دارم.

بدینوسیله آمادگی دانشمندان و آحاد خدمت‌گزاران عرصه دفاعی و علم و فناوری در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در همکاری همه جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌نمایم.

امید آنکه با تلاش دولت مطبوعتان اقدامات اساسی و گام‌های مؤثر در جهت ارتقاع مؤلفه‌های قدرت ملی و آبادانی کشور و رفاه هموطنان عزیزمان که به حق شایسته بهترین‌ها هستند در ذیل توجهات امام عصر ( عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بردارید.

امیدواریم در دولت چهاردهم شاهد ارتقا پدافندغیرعامل باشیم

همچنین، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز با صدور پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور منتخب مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

اعتماد ملت شریف ایران به جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی، بار سنگینی بر دوش شما نهاده است. انجام این مأموریت خطیر و رسالت بزرگ، بی‌تردید، تنها در سایه بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ملی ممکن خواهد بود.

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در یک فضای رقابتی و با نرخ مشارکت ۵۰ درصدی علی رغم برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن، سرمایه‌ای ارزشمند برای دولت چهاردهم در مسیر اجرای وظایف و مأموریت‌های بزرگ به شمار می‌رود.

با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، به ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و تقدیر از خدمات ارزشمند ایشان، امید است که دولت چهاردهم نیز با ادامه راه این شهید در توجه به خواسته‌ها و مطالبات ملت بزرگ ایران، خستگی‌ناپذیر ظاهر شود.

خوشبختانه با تصویب و ابلاغ قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور در دولت آیت‌الله شهید دکتر رئیسی، فصل مشترکی از همکاری‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشور در ارتقای تاب‌آوری زیرساخت‌های حساس، حیاتی و مهم و حفاظت از مردم و دارایی‌هایشان گشوده شد. امید است که در دولت چهاردهم، ضمن ادامه این مسیر، شاهد رشد و تعالی و ارتقای پایداری ملی باشیم.

اینجانب صمیمانه انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفته و برایتان آرزوی توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارم.

۲۷۲۱۸

نظر شما