شناسهٔ خبر: 67553343 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

بهترین پرینترهای چندکاره خانگی

در صورتی که برای چاپ اسناد و مدارک تان در منزل به پرینتر نیاز دارید ما پرینترهای چندکاره خانگی را معرفی می کنیم، پرینتر چند کاره خانگی علاوه بر قابلیت چاپ دارای قابلیت های دیگری از جمله کپی، اسکن و فکس نیز می باشد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

پرینترهای چند کاره خانگی در برندهای متنوعی از جمله کانن، اچ پی و... تولید می شوند، در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین پرینترهای چندکاره خانگی آشنا شوید.

Canon imageCLASS MF3010 پرینتر چند کاره لیزری کانن

15

این مدل از پرینتر لیزری کانن دارای سینی کاغذ با ظرفیت 150 برگ بوده و امکان چاپ 18 برگ در دقیقه را دارد، این مدل از پرینتر کیفیت چاپ خوبی داشته و برای حجم کاری متوسط مناسب است.

ظرفیت و سرعت بالای این پرینتر به کاربر کمک می کند که اسناد و مدارک خود را در کوتاه ترین زمان ممکن چاپ کند.

این مدل از پرینتر لیزری کانن دارای خروجی رنگ سیاه و سفید بوده و فاقد قابلیت چاپ دو رو می باشد هرچند امکان چاپ دو رو به صورت دستی با این دستگاه وجود دارد.

تعداد صفحات قابل چاپ کارتریج این دستگاه 1000 صفحه بوده و دارای حافظه 64 مگابایتی می باشد، سرعت اسکن این دستگاه نیز 18pm بوده و مدل کارتریج آن 925 می باشد.

HP Color LaserJet Pro MFP M183fw پرینتر چند کاره رنگی لیزری اچ پی

این مدل از پرینتر چندکاره لیزری اچ پی علاوه بر قابلیت چاپ دارای قابلیت های دیگری از جمله اسکن، کپی و فکس بوده و مهم ترین ویژگی های آن را می توان کیفیت چاپ و سرعت چاپ بالا مطرح کرد، این مدل از پرینتر دستگاهی با مقاومت بالا است که 3/16 کیلوگرم وزن داشته و فضای کمی را اشغال می کند.

این دستگاه در هر دقیقه 17 برگ چاپ کرده و امکان چاپ ماهیانه 30000 برگ با این مدل پرینتر اچ پی وجود دارد، کارتریج این دستگاه دارای ظرفیت 1050 برگ سیاه و سفید و 850 برگ رنگی است، این دستگاه دارای قابلیت برنامه HP Smart است که می توانید به کمک این برنامه فرایندهای چاپ، کپی و اسکن اسناد و مدارکتان را از راه دور انجام دهید.

پرینتر HP Color LaserJet Pro MFP M183fw مجهز به کارتریج هایی با تراشه های جدید با قابلیت استفاده مجدد می باشد و دارای کنترل پنلی با صفحه نمایش ال سی دی می باشد، صفحه نمایش LCD غیر لمسی از دیگر تجهیزات این مدل پرینتر است و این دستگاه از طریق پورت‌های USB و Wi-Fi به کامپیوتر متصل می‌شود.

HP Laserjet Pro MFP M130fw پرینتر چند کاره لیزری اچ پی

16

این مدل از پرینتر لیزری HP علاوه بر قابلیت چاپ دارای قابلیت های کپی، اسکن و فکس می باشد، این دستگاه ابعاد کوچکی داشته و امکان اتصال آن به دستگاه از طریق وای فای وجود دارد.

این مدل از پرینتر اچ پی دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 2.7 اینچ آن در سمت چپ، اسکنر در بخش بالایی و سینی کاغذ در بخش پایینی می باشد، امکان چاپ 23 صفحه در هر دقیقه با این دستگاه پرینتر وجود دارد، ضمن این که این دستگاه مجهز به برنامه HP Smart بوده و قابلیت کنترل از راه دور را دارا می باشد.

HP Laserjet Pro MFP M26a پرینتر چند کاره لیزری اچ پی

این مدل از پرینتر اچ پی علاوه بر قابلیت پرینت سایر فرایند ها از جمله اسکن و کپی را انجام می دهد، خروجی رنگ این دستگاه سیاه و سفید بوده و ظرفیت سینی کاغذ آن 150 برگ می باشد.

این دستگاه دارای کیفیت چاپ بالا بوده و در هر دقیقه 18 صفحه برگ را چاپ می کند، این دستگاه دارای نمایشگر LCD بوده و وزن 8 کیلوگرمی تولید و عرضه می شود.

Canon PIXMA G3411 پرینتر رنگی چند کاره جوهر افشان کانن

این مدل از پرینتر رنگی خانگی چندکاره کانن علاوه بر قابلیت چاپ دارای قابلیت اسکن و کپی بوده، دارای قابلیت چاپ دو رو به صورت دستی می باشد، امکان چاپ بدون حاشیه با این دستگاه وجود دارد، تعداد صفحات قابل چاپ کارتریج این دستگاه 6000 برگ مشکی، 7000 برگ رنگی و 2000 برگ عکس می باشد.

این پرینتر دارای 4 مخزن جوهر تانکی قابل پر کردن مجدد می باشد و ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر 100 برگ می باشد، وزن این دستگاه پرینتر 3/6 کیلوگرم می باشد.

<div id="28693402656"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/e31Z0?data[rnddiv]=28693402656&data[responsive]=yes&titleShow=true&recom=self"></script></div>

HP Laserjet Pro MFP M26nw پرینتر چند کاره لیزری اچ پی

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M26nw علاوه بر قابلیت چاپ دارای کپی و اسکن بوده و به سیستم وای فای و پشتیبانی شبکه بی سیم مجهز است.

این مدل پرینتر برای صرفه جویی در مصرف برق دارای فناوری خاموشی خودکار می باشد، این دستگاه در ابعاد کوچک و وزن 8 کیلوگرمی فضای کمی را اشغال کرده و کاملاً مناسب مصارف خانگی و اداری می باشد.

Canon PIXMA G640 پرینتر رنگی چند کاره جوهر افشان کانن

پرینتر رنگی چندکاره کنون مدل PIXMA G640 علاوه بر قابلیت چاپ، دارای قابلیت کپی و اسکن بوده و این دستگاه دارای شش مخزن جوهر با قابلیت پر کردن مجدد است، کیفیت چاپ و سرعت چاپ بالای این دستگاه از مهم ترین مزایای این دستگاه مطرح می شود، امکان چاپ دو رو دستی با این دستگاه وجود دارد.

ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه پرینتر 100 برگ بوده و وزن آن 6/6 کیلوگرم می باشد.

HP Laserjet Pro MFP M28w پرینتر چند کاره لیزری اچ پی

17

این مدل از پرینتر خانگی چندکاره دارای قابلیت پرینت، اسکن و کپی بوده و خروجی رنگ سیاه و سفید دارد، این دستگاه دارای ظرفیت سینی 150 برگ می باشد، مناسب مصارف خانگی بوده در وزن 5.4 کیلوگرم فضای کمی را اشغال می کند. همچنین این پرینتر چندکاره خانگی دارای وای فای بوده و می توانید بدون اتصال سیمی از ان استفاده کنید.

Canon PIXMA MG2540 پرینتر رنگی چند کاره جوهر افشان کانن

این مدل از پرینتر خانگی چندکاره دارای قابلیت چاپ، کپی و اسکن بوده و دارای کیفیت و سرعت چاپ بالا می باشد، این دستگاه پرینتر دارای روشن کننده و خاموش کننده خودکار می باشد، امکان چاپ دورو به صورت دستی با این دستگاه وجود دارد.

ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 60 برگ بوده و وزن آن 5/3 کیلوگرم می باشد، از این جهت یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی عنوان می شود.

سخن آخر

پرینترهای چند کاره در دو مدل 3 کاره و 4 کاره موجود است که در مدل های چهارکاره علاوه بر قابلیت چاپ، اسکن و کپی، امکان فکس نیز به آن اضافه شده است. بنابراین اگر دنبال دستگاه چاپگر همه کاره هستید می توانید از بین پرینترهای چندکاره در لینک زیر، با توجه به مشخصات، قیمت و نیاز خودتان یکی را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت و خرید پرینتر چندکاره

 

نظر شما