شناسهٔ خبر: 67553318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

آغاز به کار فعالیت رادیو محرم در مشهدالرضا (ع)

رادیو محرم با شعار «حسینه‌ای به وسعت دلها» هشتمین سال فعالیت خود را از جوار حرم امام رضا (ع) و همزمان با تعویض پرچم بارگاه ملکوتی این همام روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، رادیو فصلی که از ماه قبل و در ایام انتخابات ریاست جمهوری در قالب رادیو انتخاب فعالیت می‌کرد امروز به کارخود پایان داد و از امروز به عنوان رادیو محرم فعالیت خواهد کرد.

رادیو محرم با شعار «حسینه‌ای به وسعت دلها» هشتمین سال فعالیت خود را از جوار حرم امام رضا (ع) و همزمان با تعویض پرچم بارگاه ملکوتی این همام روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز آغاز کرد. این رسانه شنیداری تا پایان ماه محرم بر روی همین موج رادیویی ادامه خواهد داشت. 

این موج رادیویی همچون سال‌های گذشته برای شنونده‌های سراسر کشور با رویکرد معرفت‌افزایی روی آنتن می‌رود و به صورت خاص حسینیه‌ای را به وسعت تمام ایران با بخش‌های مختلف و متنوع همراه با مداحی‌ها و سخنرانی‌های کوتاه به منظور تحقق شور و شعور حسینی ایجاد می‌کند. 

«مسعود کاویانی» مدیر رادیو محرم در این باره اظهار داشت: این رادیو آوا محور است؛ یعنی عمده محتوای این رادیو مداحی، مرثیه خوانی، سینه زنی و روضه خوانی است. به عبارتی مهمترین وظیفه رادیو محرم ترویج الگوی عزاداری صحیح بر اساس منابع متقن و دقیق است؛ الگوی صحیحی که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید و سایر دلسوزان و دغدغه‌مندان مورد تاکید قرار گرفته است.

این رسانه شنیداری از طریق تلفن همراه و با نصب برنامه کاربردی ایران‌صدا و همین طور از طریق گیرنده‌های تلویزیونی (رادیو نما) نیز قابل دریافت است.

انتهای پیام/

نظر شما