شناسهٔ خبر: 67553293 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گفت وگو با ایرنا؛

مدرکل دفتر موسیقی: هیچ کنسرتی به در بسته نخورد

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر موسیقی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هیچ کنسرتی در سراسر کشور به در بسته نخورده است و رونق اجراهای هنری را شاهد بوده ایم.

صاحب‌خبر -

امیرحسین سمیعی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: ما مسیر خودمان را تا روز و لحظه آخر در دولت مردمی ادامه می‌دهیم؛ مسیر خدمت‌رسانی و مسیری که از آغاز شروع کردیم، نشستن بی‌واسطه و دور از فرآیندهای بروکراتیک اداری برای هنرمندان بوده است.

وی تاکید کرد: با تمام توان به این مسیر ادامه می‌دهیم و خدا را شکر تا این روزهای آخر تا قبل از ماه محرم هیچ کنسرتی به در بسته نخورد. هیچ مجوزی ملغی نشد و رونق کنسرت‌ها و اجراهای هنری را شاهد بودیم.

سمیعی همچنین در این باره که آیا قرار نیست کسی مانع از برگزاری کنسرت شود؟ گفت: در اصفهان مساله‌ای برای یکی از کنسرت ها پیش آمد و حل شد و فکر نمی‌کنم چنین مشکلی اساسا پیش بیاید. به خاطر این که ما شبانه‌روز پای کار هستیم.

مدرکل دفتر موسیقی: هیچ کنسرتی به در بسته نخورد امیرحسین سمیعی

مدیرکل دفتر موسیقی درباره سند موسیقی هم گفت: سند موسیقی در متن خودش این شرایط را فراهم کرده که موسیقی خودش را مرتب به روزرسانی می‌کند. قطعا این سند قدم‌های محکم‌تر، جدی‌تر، با استوارتری را در حوزه موسیقی برخواهد داشت.

سمیعی درباره جشنواره موسیقی فجر هم خاطرنشان کرد: دبیر جشنواره موسیقی فجر هم انتخاب شده و با شورای سیاست گذاری مشغول هستند. جشنواره موسیقی نوایی و جوان هم در حال طی برنامه‌های خود هستند.

نظر شما