شناسهٔ خبر: 67553273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فدراسیون حمایتم نکرد / در حسرت ماندم

نرگس سلطانی

دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی مردان ایران گفت: هیچ گونه حمایتی از فدراسیون دوومیدانی نداشته‌ام و اردو، مکمل‌ها و کفش مخصوص را با هزینه شخصی تأمین کردم.

صاحب‌خبر -

مسعود کامران در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه هدف اصلی‌ او رسیدن به پنج مسابقه و سهمیه المپیک بود، اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه با هزینه شخصی خود موفق شدم در مسابقات بین‌المللی کشور ترکیه مقام اول و مدال طلا را کسب کنم. همچنین در مسابقات آسیایی غرب کشور عراق با توجه به سطح بالای سرعت‌ها، توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم، اما در مسابقات تور جهانی که با کاروان تیم ملی شرکت کردیم، با حضور رقیبایی با سهمیه و ورودی من نیز توانستم به مدال برنز برسم.

او ادامه داد: بلافاصله بعد از مسابقات جهانی قزاقستان، در مسابقات قهرمانی کشور مدال طلا را به دست آوردم و در نهایت با حضور در این پنج مسابقه رنکینگ جهانی‌ام ۵۴ شد. 

کامران با بیان اینکه برای رسیدن به سهمیه المپیک باید به ۴۰ می‌رسیدم، گفت: قطعا اگر فدراسیون دوومیدانی مانند نفراتی که به مسابقات اعزام و حمایت کردند، من را نیز حمایت می‌کرد و اگر حضور داشتم، سهمیه المپیک ۲۰۲۴را کسب می‌کردم. الان چیزی جز حسرت برای من نیست.

دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی مردان ایران اظهار کرد: حدود بیست سال کسی به جز روح‌الله عسگری نتواسته رکوردهایی که در حال حاضر ثبت می‌کنم را ثبت کند، او نیز با وجود حمایت‌های فراوان فدراسیون دوومیدانی و رفتن به اردوهای خارج از کشور و حضور بهترین مربی‌های خارجی توانست رکورد ثبت کند.

کامران افزود: امسال با شرایط خیلی خوب و هزینه‌ کردن برای خود برنامه تمرینات در کنار مربی عالی پیش رفت. حسن تفتیان جز المپیکی‌ها محسوب می‌شوند.

دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی مردان ایران در پایان خاطرنشان کرد: تنها آرزوی من رسیدن به المپیک است این بار در حسرت ماندم، اما تلاش خود را دو برابر می‌کنم تا در المپیک بعدی ورودی مستقیم بگیرم و تنها کسی خواهم شد که در تاریخ دوومیدانی ایران در رشته سرعت‌ها رد در ۱۱۰متر بامانع به فینال رسید و رقابت کرد.

انتهای پیام

نظر شما