شناسهٔ خبر: 67553108 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بیلسا: شخصیت حذف کردن برزیل را داشتیم

مارسلو بیلسا، سرمربی تیم ملی اروگوئه، از عملکرد بازیکنانش برابر تیم ملی برزیل بسیار راضی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی برزیل قرار گرفت و پس از تساوی بدون گل در وقت قانونی این بازی در ضربات پنالتی حریف قدرتمندش را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این تیم تحت هدایت بیلسا عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و حالا موفق شده است به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جمع چهار تیم برتر و نهایی کوپا حضور داشته باشد و باید در این مرحله در دیداری حساس و تماشایی روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان برود تا تکلیف یکی از دو تیم حاضر در فینال این مسابقات مشخص شود. 

2051344

بیلسا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه اتفاقاتی که رخ داد به سبک خاص فوتبال و کشور اروگوئه بود چون این بازیکنان کسانی هستند که با تمام وجود و قلب‌شان برای تیم ملی کشورشان به میدان می‌روند و بازی می‌کنند. 

این دیدار از آن دست بازی‎‌هایی بود که در آن زیاد شاهد موقعیت گل نبودیم. برخوردها زیاد بود و همه چیز خیلی نزدیک پیش رفت و حتی اختلاف دو تیم در مالکیت توپ هم زیاد نبود. وقتی که ما یک یار کمتر شدیم، تصمیم گرفتیم که خودمان را وقف دفاع در نیمه زمین خودی کنیم و این کار به خوبی انجام شد. 

تلاش برای حفظ این نتیجه درست مانند کاری که بازیکنان اروگوئه در این تیم انجام داد در واقع نشانگر شخصیت و عملکرد فوتبال این کشور است. آنها در ضربات پنالتی هم بسیار آرام بودند و پیروز شدند، ضرباتی که نه تنها به دقت عمل نیاز دارد، بلکه شخصیت خاصی را هم نیاز دارد که این تیم از آن برخوردار است.»

نظر شما