شناسهٔ خبر: 67553007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انعقاد ۳۵۰ قرارداد با ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش راهداری البرز

المیرا دادمهر (اگیر)

کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: طی حدود سه سال گذشته در مجموع قرارداد ۳۵۰ پروژه با اعتبار ۲۳۰۰ میلیارد تومان در بخش راهداری استان منعقد شده است.

صاحب‌خبر -

علی زندی فر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی حدود سه سال گذشته اقدامات قابل توجهی در بحث آسفالت راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان صورت گرفته، اظهار کرد: طی این مدت ۵۷۴ کیلومتر از این محورها درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و تقویتی شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت، در مجموع ۲۲۲ کیلومتر از راه های روستایی روکش شده و علاوه براین، ۵۳ کیلومتر راه روستایی جدید هم احداث شده است.

وی توضیح داد: طی این مدت ۲۶۵ کیلومتر خط کشی، ۵۹ مورد رفع نقاط حادثه خیر و ۱۴ هزار و ۸۶۵ عدد نصب تابلوهای علائم اخطاری، انتظامی و مسیرنما صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: طی حدود سه سال گذشته، در مجموع قرارداد ۳۵۰ پروژه با اعتبار ۲۳۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اضافه کرد: طی زمان مذکور در مجموع ۱۱ باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی احداث شده و چهار باب دیگر هم در حال احداث و ۲۳ باب هم در مرحله استعلام قرار دارد.

زندی فر از حمل و نقل ۳۳ میلیون تن کالا و چهار میلیون و ۳۳۹ هزار مسافر در این مدت به عنوان بخش دیگری از عملکرد اداره کل راهداری البرز نام برد و گفت: علاوه براین طی مدت مذکور شاهد حمل و نقل ۹۷ هزار و ۲۰۰ تن بار ترانزیت بین الملل بوده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: طی این مدت دو راهدارخانه احداث و هفت مورد هم مرمت شده و در کنار آن ۹ دوربین نظارت تصویری و سه تردد شمار هم در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما