شناسهٔ خبر: 67552969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو خبرگان رهبری: رئیس‌جمهوری منتخب در راستای خدمت به مردم گام بردارد

یاسوج- ایرنا- نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهوری منتخب باید عهدهای خود را فراموش نکند و در راستای خدمت به مردم گام بردارد.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی از حضور پرشور مردم استان در حماسه انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و افزود: مردم نسبت به فرمایشات رهبری ارادت خود را نشان دادند و هم اینک نوبت رئیس جمهور منتخب است که گام‌هایی مستحکم را برای شکوفایی و رفع چالش ها و مشکلات مردم در ابعاد مختلف بردارد.

وی اضافه کرد: از مقام معظم رهبری، نخبگان و همه کسانی که مردم را دعوت به حضور کردند و از نامزدهایی که شور و هیجان ایجاد کردند باید قدرانی کرد.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: از همه مردم که به صحنه انتخابات آمدند ، به صندوق‌ها آری گفتند و به دشمن پاسخ منفی دادند نیز قدردانی و باید گفت بر چنین مردم قدرشناسی درود باد.

وی با توصیه‌ای به طرفداران رئیس جمهور منتخب، اضافه کرد: با توجه به شروع ماه محرم از امشب حرمت این شب‌ها و ماه محرم را در برنامه‌های خود داشته باشند.

رئیس جمهور منتخب عهدهای خود را فراموش نکند

پیام قدردانی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون از مردم استان

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی از حضور گسترده و پرشور آحاد ملت ایران به خصوص مردم ولایت‌مدار و زمان شناس استان در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

محمد بهرامی در این پیام آورده است: براستی منت خدای را عزوجل که در سرزمینی زیست می‌نمائیم که بی شک پایتخت همدلی، نوع دوستی و عشق به ارزش‌ها و آرمان هاست.

همچنین تاکید کرده است: حماسه حضور مردم شریف و نجیب ایران زمین در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که با وجود همه‌ی سختی‌ها و موانع هنوز قلب مان برای اتحاد و همدلی و سربلندی ایران و انقلاب می‌تپد.

وی ادامه داده است: این شکوه حضور و این تپیدن قلب‌ها برای اعتلای کشور را صمیمانه به مردم بزرگ و آگاه ایران عزیز و خاصه مردم سربلند و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد که همواره در آزمون‌ها و میدان‌های بزرگ جلودار بوده اند تبریک عرض می‌نمایم.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پایان این پیام آورده است: امیدوارم در سایه سار لطف الهی و رهنمون‌های مقام معظم رهبری و دلسوزان این ملت بی مانند، رئیس جمهور محبوب و دولت محترم شان صادقانه و متعهدانه بر سر پیمانشان با مردم عزیزمان باشند و برای آرامش و آسایش و رفاه و عزتمندی این ولی نعمتان از همه ظرفیت‌های موجود متخصصانه و منصفانه استفاده نمایند.

نظر شما