شناسهٔ خبر: 67552944 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سهمیه اقلام تنظیم بازار هیئت‌های مذهبی اعلام شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیئت‌های مذهبی گفت: با فرارسیدن ماه محرم و صفر، بیش از ۸ هزار تن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ بین هیئت‌های مذهبی تهران توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، جبرئیل برادری درباره تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه محرم برای هیئت‌های مذهبی اظهار کرد: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.

وی افزود: این اقلام به هیئت‌های مذهبی با معرفی‌نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد جهت اقامه عزای سیدالشهدا (ع) عرضه می‌شود که شامل ۷۵۰ تن گوشت قرمز، ۲۶۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۲۰۵ تن برنج و ۱۴۰۰ تن شکر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها با معرفی‌نامه امور مساجد همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهر تهران و مباشرین در سطح شهرستان صورت گیرد.

برادری تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌های تهرانپارس و هشت شهریور برای دریافت گوشت قرمز منجمد و مباشران سازمان تبلیغات و امور مساجد برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

وی در خصوص قیمت این کالاها گفت: برنج با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان، شکر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد (میانگین) ۳۰۰ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در این طرح عرضه خواهد شد، همچنین توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با توزیع مناسب در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: رمز ماندگاری اسلام محرم و صفر است و همه ما وظیفه داریم در حد توان و امکان خود نسبت به برگزاری مجالس سیدالشهدا (ع) کمک و یاری به هیئت‌های مذهبی داشته باشیم.

نظر شما