شناسهٔ خبر: 67552934 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

«سپاسگزاری» از شبکه یک سیما پخش می‌شود

فیلم سینمایی «سپاسگزاری» با گویندگی ۲۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و رسانه‌های نوین معاونت سیما؛ فیلم سینمایی «سپاس‌گزاری» در گونه درام محصول انگلستان در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. مدیر دوبله این سینمایی مرضیه صفی خانی و صدابردار آن بهزاد توکلی است.

رضا آفتابی، بابک اشکبوس، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، شراره حضرتی، حسین خدادادبیگی، زویا خلیل آذر، سیما رستگاران، شیرین روستایی، افشین زی نوری، داود شعبانی نصر، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خسرو شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، فاطمه صبا، کوروش فهیمی، ملیکا ملک نیا، اکبر منانی، علی منانی، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست، عباس نباتی، آزیتا یاراحمدی و مرضیه صفی خانی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که یک بیمارستان کوچک در یورکشایر به دلیل کمبود بودجه در شرف تعطیلی است. کادر درمان آن به همراه هیئت مدیره و رئیس بیمارستان به دنبال راهی برای مقابله با تعطیلی بیمارستان هستند. از این رو بیمارستان بنا دارد تا از یکی از بهترین کارکنانش، آلما گیلین، که سرپرستار بیمارستان است تجلیل به عمل آورده و کنسرتی برای قدردانی از او برگزار کند. اما درست در روز برگزاری جشن مشخص می‌شود که آلما بیمارانی که امید بهبودی به آن‌ها نیست را با خوراندن دوز بالای مورفین از پا درمی‌آورد. آلما دستگیر شده و محکوم به حبس ابد می‌شود. بیماران به بیمارستان‌های دیگر منتقل شده و در نهایت بیمارستان تعطیل می‌شود.

فیلم فضاسازی خوبی دارد و به خوبی مخاطب را تا غافلگیری پایانی می‌کشاند. بازیگران نامداری مانند جودی دنچ و دیوید بردلی هم در فیلم بازی کرده اند و به خوبی به شخصیت‌ها جان بخشیده‌اند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی یک، برای مخاطبان پخش شود.

انتهای پیام/

نظر شما