شناسهٔ خبر: 67552835 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حدود ۲۵ هزار لامپ غیر استاندارد در بازار لاله‌زار تهران توقیف شد

در جریان بازرسی‌های بازرسان اداره‌کل استاندارد استان تهران و نمایندگان انجمن صنفی لامپ از مراکز عرضه لامپ در خیابان لاله‌زار تهران، از ابتدای سال تاکنون حدود 25 هزار لامپ غیر استاندارد شناسایی و توقیف شد. در جریان بازرسی‌های بازرسان اداره‌کل استاندارد استان تهران و نمایندگان انجمن صنفی لامپ از مراکز عرضه لامپ در خیابان لاله‌زار تهران، از ابتدای سال تاکنون حدود 25 هزار لامپ غیر استاندارد شناسایی و توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد حسین طاهری مدیر کل استاندارد استان تهران در این خصوص تشریح کرد: بازرسان استاندارد با همکاری انجمن لامپ برای شناسایی فرآورده‌های غیر استاندارد و آزمون لامپ‌های دارای نشان استاندارد با هدف کنترل کیفیت این فرآورده، از سطح بازار بازرسی و نمونه‌برداری می‌کنند.
وی با اشاره بر اینکه ۳۸ واحد تولید کننده لامپ در استان تهران دارای پروانه استاندارد معتبر از این اداره‌کل می‌باشند، افزود: لامپ از فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری است که تولید، عرضه و تمرکز آن بدون نشان استاندارد ممنوع است.
وی با بیان اینکه شهروندان در هنگام خرید لامپ به نشان استاندارد آن توجه کنند، توصیه کرد: شهروندان با ارسال کد ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توانند از اعتبار نشان استاندارد آن محصول اطمینان حاصل کرده و در صورت دریافت پاسخی مبنی بر عدم اعتبار، مراتب را با شماره ۱۵۱۷ به این اداره‌کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما