شناسهٔ خبر: 67552801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

ایجنت میشل دی گرگوریو:

با لیورپول توافق کردیم اما به یووه وفادار ماندیم

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: میشل دی گرگوریو یکی از اولین خریدهای یوونتوس در فصل 25-2024 است و به عنوان دروازه‌بان جدید به بیانکونری‌ ملحق شد.
او فصل گذشته در تیم مونزا حضور داشت و با قراردادی 5 ساله به یووه ملحق شده که قرار است پس از یک فصل قرضی در صورتیکه عملکرد مناسبی داشته باشد قراردادش با پرداخت بند خرید اجباری نهایی شود.
کارلو بلونی، ایجنت این دروازه‌بان، پس از تایید این قرارداد در مصاحبه با تی‌وی‌پلی گفت: "این یک اتفاق مهم است و ما هنوز باید به عظمت یووه و تبدیل شدن به یک بازیکن یوونتوس پی ببریم. کار سخت این بود که به سری A و سپس به یک باشگاه بزرگ برسیم که ما این کار را انجام دادیم. رسیدن به یک باشگاه بزرگ مانند یوونتوس برای همه اتفاق نمی‌افتد، نه برای بازیکنان و نه برای ایجنت‌ها. این یک عملیات عالی بود.
دی گرگوریو احساس می‌کند بسیار آماده است تا جانشین شزنی شود چون در بهترین لحظه دوران حرفه‌ای خود قرار دارد، او بهترین دروازه‌بان فصل سری A بود و بنابراین برای این چالش آماده است. 12 سال است که او را دنبال می‌کنم و تمام مسیر او را با تمام سختی‌هایش دنبال کرده‌ام، اما اکنون مشخص است که او هیجان زده است و می‌خواهد با هم تیمی‌ها و مربی جدیدش ملاقات کند."
او درباره شایعه مذاکره با لیورپول گفت: "گفتگویی با لیورپول انجام شد و واضح است که ما بسیار راضی بودیم. با این حال، ما قول داده بودیم و بعد از مونزا ایده‌های روشنی داشتیم. پس از صحبت با کریستیانو جونتولی، هیچ شکی در مورد انتخاب یوونتوس نداشتیم. ما به یووه وفادار ماندیم چون این همان چیزی بود که او می‌خواست."
 

نظر شما