شناسهٔ خبر: 67552579 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شمخانی:

انتخابات اخیر نمادی پرافتخار و پندآموز در تاریخ کشورمان است

هادی رضایی

مشاور سیاسی مقام معظم رهبری در پیامی نوشت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نمادی پرافتخار و پندآموز در تاریخ کشورمان به ثبت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دریابان علی شمخانی در پیام تبریکی به مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به مردم کشورمان تبریک گفت و افزود: به فضل الهی و با حضور آگاهانه مردم شریف و موقعیت شناس ایران اسلامی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نمادی پرافتخار و پندآموز در تاریخ کشورمان به ثبت رسید.

وی افزود: در این انتخابات بار دیگر ثابت شد که گفتمان مردم سالاری دینی مبتنی بر آموزه ارزشمند و تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمود "میزان رأی ملت است" سیاست تغییرناپذیری است که از دل شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی سر برآورده است.

مشاور سیاسی مقام معظم رهبری عنوان کرد: بی‌تردید رمز اصلی پیروزی انقلاب و موفقیت‌های سترگ جمهوری اسلامی ایران در طول حیات طیبه و تاریخ‌ساز خود تکیه بر اراده و خواست مردم بوده و اگر چنین نبود هرگز این نظام مردمی موفق به در هم شکستن توطئه‌های دشمن و غلبه بر بحران‌های و کسب پیروزی‌های گوناگون نمی‌شد.

در ادامه این پیام آمده است: اینک که جنابعالی با رأی اکثریت هموطنانمان در ایران و سراسر جهان در انتخاباتی کاملاً رقابتی به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شده‌اید ضمن تبریک اعتماد ارزنده آحاد مردم نجیب و قدرشناس ایران بزرگ به جنابعالی، توفیقات روزافزون شما در مسیر خدمت صادقانه و مؤثر به ملت شریف ایران و تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات آنان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را آرزومندم.

وی افزود: یاد و نام همه ایثارگران، خدمتگذاران صدیق به ملک و ملت و شهیدان جاوید از برادران همرزمم شهیدان باکری تا رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را گرامی می‌داریم و از پیشگاه خداوند رحمان و رحیم آمرزش روح آن عزیزان را مسئلت می‌کنیم.

نظر شما