شناسهٔ خبر: 67556190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام انتخاباتی جبهه پایداری منتشر شد؛

آرزوی موفقیت و عمل به سیاست‌های کلی نظام و رهبری برای پزشکیان

دبیرکل جبهه پایداری با صدور پیامی برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت و عمل به سیاست‌های کلی نظام و رهبری داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسب انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در پیامی نوشت: حفظ وحدت و یکپارچگی در بین نیروهای انقلابی در سراسر کشور و ادامه مجاهدت برای حاکم کردن اصول و ارزش‌های اسلامی بیش از نتیجه شایسته توجه است.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسۡتَقَٰمُواْ فَلَا خَوۡفٌ عَلَیۡهِمۡ وَلَا هُمۡ یَحۡزَنُونَ (آیه ۱۳ سوره احقاف)

قال رسول اللَّه (ص): لا یشکر اللَّه من لایشکر النّاس

پیامبر اکرم (ص): شکر خدا را بجا نیاورده است آنکه از مردم (در قبال انعامشان) تشکر نکند.

مسئولان ستاد و اعضای شورای استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی

با عنایت به پایان فرایند چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله از تلاش‌ها و مجاهدت شما عزیزان مخلص و زحمتکش که از روز شهادت رئیس جمهور شهید تا کنون، از جان و مال و آبروی خود برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکردید و تمام ظرفیت خود را به میدان آوردید، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

آن‌چه بیش از نتیجه شایسته توجه است، حفظ وحدت و یکپارچگی در بین نیروهای انقلابی در سراسر کشور و ادامه مجاهدت برای حاکم کردن اصول و ارزش‌های اسلامی است که ان‌شاءالله نقش شما عزیزان در این زمینه بی بدیل خواهد بود. مبادا اجازه دهید فضا به سمت متهم کردن یکدیگر و انشقاق در بین نیروهای انقلابی استان هدایت شود که این همان خواست ضدانقلاب و دشمنان این مرز و بوم است.

در انتها ضمن تجدید تشکر و عرض خدا قوت به همه دست اندرکاران امر انتخابات بخصوص فعالین «ستاد نامزد اصلح جناب آقای دکتر جلیلی» و اعضای شوراهای استان و شهرستان جبهه پایداری انقلاب اسلامی، از درگاه احدیت موفقیت و عمل به سیاست‌های کلی نظام و رهبری معظم انقلاب را برای منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

صادق محصولی

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی

نظر شما