شناسهٔ خبر: 67552525 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

نجفی:

دولت برای حل مشکلات تهران همکاری کند

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران معضلاتی همچون ترافیک، آلودگی هوا، مسکن و حمل و نقل عمومی دارد که رفع آن به تنهایی از مدیریت شهری بر نمی آید و باید دولت نیز همراهی لازم را داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تذکر به سازمان زیباسازی درخصوص آذین بندی ایام محرم، اظهار کرد: سال قبل شاهد وضعیت قابل قبولی در این زمینه بودیم و پرچم عزا نصب شده بود اما امسال وضعیت مناسب نیست و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: امیدواریم سازمان فرهنگی و هنری تمهیدات لازم را در نظر بگیرد تا شاهد خللی در برگزاری نمایشگاه عطر سیب در تهران نباشیم.

نجفی با بیان اینکه مردم برگ زرینی در صحنه انتخابات کشور رقم زدند، یادآور شد: این حضور توطئه ها را خنثی کرد و نشان داد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم، از حرکت باز نمی ایستد.

وی ادامه داد: حالا که آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده وظیفه تمام کارگزاران است که برای خدمت رسانی به مردم، به رئیس جمهور منتخب کمک کنند. امیدواریم دولتی فراجناحی با حضور تمام سلایق سیاسی شکل بگیرد و عدالت علوی در نظام مدیریتی کشور با انتخاب افراد اصلح در کشور، رقم بخورد.

نجفی با تأکید بر اهمیت توجه به مشکلات شهر تهران، خاطرنشان کرد: تهران معضلاتی همچون ترافیک، آلودگی هوا، مسکن و حمل و نقل عمومی دارد که رفع آن به تنهایی از مدیریت شهری بر نمی آید و باید دولت نیز همراهی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما