شناسهٔ خبر: 67552514 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هلال احمر کردستان به ۲۶۵ مصدوم حوادث امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نیروهای این جمعیت در سه ماهه اول امسال به ۲۶۵ مصدوم در ۱۳۲ حادثه امدادرسانی کردند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نیروهای این جمعیت در سه ماهه اول امسال به ۲۶۵ مصدوم در ۱۳۲ حادثه امدادرسانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ پیام جلالی اظهار کرد: از این ۱۳۲ حادثه، ۹۴ مورد حوادث ترافیکی، ۱۸ کوهستان، هفت مورد حوادث شهری و چهار مورد مراجعه حضوری بوده است.

وی افزود: ۶۱ مصدوم با آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی انتقال و ۲۵ نفر از مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند؛ ضمن اینکه ۵۸ مورد رهاسازی توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: در این مدت، ۱۵۴ تیم عملیاتی برای ارائه خدمات به هموطنان مشارکت و ۹۲ مورد ناوگان ترابری در عملیات حضور داشته است.

جلالی از مسافران و گردشگران در ایام تابستان خواست در سفرهای خود، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر فعالیت دارند.

نظر شما